::MY LUVLY DEARIES::

Selasa, 5 Oktober 2010

::TINGGAL KENANGAN::

Girls Myspace Comments

*TINGGAL KENANGAN dari SALEEM*
Pernah ada rasa cinta
antara kita kini tinggal kenangan
Ingin kulupakan
semua tentang dirimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
oh bintangku

Jauh kau pergi
meninggalkan diriku
di sini aku merindukan dirimu
kini kucuba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
oh kekasih

Pernah ada rasa cinta
antara kita kini tinggal kenangan






Gratisan Musik

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


ASSALAMUALAIKUM :)
Tetibe start entry ngan lirik lagu lak kan?? Saje je nak gitau neh pon lagu aku layan time karok.  Kire lagu feveret la neh. Sume pon lagu jiwang2 jep.
Tapi tetibe malam 2 da lak hamba Allah yang sent sms lagu neh kat aku. Bersalahnya aku ase, x de sekelumit niat pon aku nak kecewakan dia. x penah pon aku tinggalkan dia sebab selama berkawan x penah aku anggap dia sebagai teman istimewa.. aku layan dia sebagai kawan bese jep. Aku tau dia banyak membina harapan tuk mase depan kitowang tapi ase nya awal2 aku dah gitau yang aku x leh terima dia. Aku minta maaf andai aku yang bersalah. Aku tau dia terluka skang neh. Aku faham sangat because im also hurting now :(



p/s: setelah kamu memberi banyak harapan kepada seseorang, setelah dia mula menyayangimu hendaklah kamu menjaga hatinya janganlah kamu meninggalkan dan mengabainya begitu sahaja kerana dia akan terluka oleh kenangan bersama dan x mungkin dapat melupakan segalanya selagi dia menyayangi dan mencintaimu.. i want u as my future but u want me as ur memory


www.tips-fb.com

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hrmmmm
ada lagi ke dia kat dalam kepala?

Unknown berkata...

xde dah.. name pon kenangan kan? even xpenah kot terpikir bout future wif him

Tie HT berkata...

kesian gak tp nak wat cane ..