::MY LUVLY DEARIES::

Selasa, 19 Oktober 2010

::MAAF BILA TERPAKSA MENYEPI::

Girls Myspace Comments
ASSALAMUALAIKUM :)


Sebelom aku menaip lebih panjang.. cepat2 aku nak mintak maap. Bukan sebab da nak raye aji tapi sebab aku ase cam aku neh dah lame x update blog neh n neh mungkin entry last aku tuk bulan neh :). Bukan merajok malah tambah2 sayang ngan blog neh n jugak ngan reader sume.. BE dari nuffnang pon bersepah bak kate encek BF tapi 2 la, blog neh sekadar blog picisan x cam blog dia yang femes 2.
Skang neh aku memang busy sangat2.. otak pon kadang2 blur x tau nak watpe dah. Advisor dah start push suh ciapkan thesis tapi bile aku tanya yang aku x reti nak wat dengan selambanya dia cakap "i x tau, i nak u tunjuk jawapan esok". Esok maknanya ari neh.. so semalam memang aku x tido la kan tapi x ciap2 gak (haishh.. bile nak berakhir sume neh pon x tau, sumpah aku penat sangat2 sampai sore pon da start serak). Owang len sume kena present minggu last tapi aku lak kena minggu neh (redha je la). Aku bantai jep wat.. janji ciap (tapi sampai skang x ciap2 gak). Yang wat aku oke sikit bile tadi advisor aku kol pas aku sms dia cakap aku x ley nak jumpe dia ari neh. Dia kol ciap mintak maap ngan aku sebab katenya dia mungkin terkasar ngan aku semalam (x pe prof, saye paham.. prof manyak g tanggungjawap len janji prof bagi saye A.. huahuahua).
Di sebabkan thesis neh gak la aku terpakse menumpang.. merempat berteduh kat umah membe kat Shah Alam neh.. x larat da nak ulang alik (penat badan n yang paling penting duet pon manyak abes.. masuknya tidak). Tambah2 lak esok da quiz.. study 1 pe pon lum g, buku jep duk bawa g sane sini. Kerana thesis yang juz 4 jam kedit neh gak aku terpaksa menolak tuk g interview keje :(.. Arap2 da la rezeki aku kat tempat len (kowang2 yang bace neh pon tulum la doakan ek). Tapi semalam terharu sangat bile tetibe abah kol nak bagi semangat.. semangat tuk aku g interview tapi aku ngan berat ati gitau yang aku x dapat nak g interview 2. Tapi abah kate x pe.. len kali mesti da lagi (tengs sangat2 abah.. tengs gak tuk petua 2).
So, aku arap kowang sume paham if aku x dapat nak membalas jejak kowang dalam seminggu dua ni yeap. Tambah2 lak P1 aku belom mampu nak dibayar g.. lappy pon da mula wat hal connection tuk wifi da start x nak function so terpaksa lagi sekali menumpang tenet kat library UiTM neh.
Oke la.. saje jep nak release tension jap. Jum sambung ngadap thesis sampai muntah balik yeap.

p/s: siyes sejuk giler dalam library neh :(





www.tips-fb.com

2 ulasan:

PuanPepel berkata...

zaman berthesis mmg mencabar~

Unknown berkata...

miera: btol2.. ase tensen gler2 :(
tp 2 la trpakse gk wt xley nk elak