::MY LUVLY DEARIES::

Rabu, 20 Oktober 2010

::HANYA KERANA MATA::

Girls Myspace Comments
ASSALAMUALAIKUM :)

Tetibe jep wat entry baru ari neh padahal semalam baru wat entry gitau x nak dah wat entry tuk bulan neh (sile maap kan aku.. tetibe neh terjadi sebab aku da blur nak wat thesis). Neh gak menunjukkan manusia hanya mampu merancang n sememangnya ati manusia neh memang terlalu mudah berubahkan? Oke, sebenarnya aku x jadi nak present dis week.. advisor suh aku ciapkan thesis betol2 dulu (tetibe ase advisor aku 2 giler bek.. tengs prof, t saye bagi laddu time deepavali t eh). Skang dalam library.. so x ley nak on9 FB atau pape jep yang berkaitan. Blogspot neh pon x bagi upload pic kat post neh so aku tetibe menjenguk laman myMETRO then terbace 1 berita neh. Bukan berita gempak pon.. juz menarik perhatian aku. Upe2nya jelingan 2 bukan setakat leh menggoda ati manusia tapi leh menyusahkan manusia gak. Nak tau pe kes sebenar?? Jum bace

Bahana jeling
KUALA LUMPUR: Hanya kerana jelingan tajam, dua samseng bukan saja membelasah seorang lelaki berusia 44 tahun di Taman Intan Baiduri, di sini, malah turut membakar motosikal miliknya, kelmarin.
Difahamkan, perbuatan khianat itu dilakukan suspek yang masih tidak berpuas hati selepas mangsa berjaya meloloskan diri.
Dalam kejadian kira-kira jam 9.30 malam itu, mangsa sedang berjalan seorang diri di kawasan bawah bangunan berkenaan didatangi dua lelaki berusia awal 30-an yang mendakwa tidak berpuas hati dengannya kerana menjeling mereka yang membuat bising sehari sebelum kejadian.

Macam2 dunia skang neh kan? Nak bace full sile ke [SINI]. Takot lak aku, da la area umah aku ramai manusia2 yang ala2 samseng. So, kesimpulannya jangan duk jeling2 men mata ngan owang len atau owang yang tidak dikenali oke.
Sekian dulu yeap.. mau balik umah (umah kawan aku sebenarnya). x tahan nak duk dalam library yang teramat sejuk neh. Plan nak balik umah sendiri malam neh pon cam x jadi jep.. sebabnya kawan aku 2 baik sangat2 x sampai ati nak tinggalkan umah dia (bak kate encek BF, aku neh duk umah kawan cam paw kawan aku lak sebab dapat mam free). Sebenarnya malam neh da quiz n esok aku kena bertapa lagi kat library so aku kena la stay Shah Alam neh lame sikit. :)

p/s: doakan aku leh jawap quiz malam ni yea.. nak balik study neh ;p


www.tips-fb.com

8 ulasan:

Unknown berkata...

semoga berjaya..

Unknown berkata...

tengs kak :)

PuanPepel berkata...

gud lak dearrr......

FyZa berkata...

haihh sbb kecik mcm 2 bleh jd bnda besar..takut kan..

Unknown berkata...

miera: tengs yunk :)
quiz open book da settle.. esok lak test.. thesis pon monday kna wat blk.. huh :(

fyza: 2 la kan.. ntah pape la owg skang neh

cikpia berkata...

nampak remeh-jeling jer pun...... taki kesan nya-pergh!!!!!

oya berkata...

uishh..bahaya..
tp ade yg jeling gatai..

ARIEf berkata...

bahaya r samseng macam 2..
ingat kuat sngt r tu