::MY LUVLY DEARIES::

Rabu, 10 November 2010

::AKU KAN TERUS PERGI ANDAI..::

Girls Myspace Comments
ASSALAMUALAIKUM :)

Last entry.. insyaAllah. Setelah lame menyepi n berfikir semasak2 nya, aku ngan berat ati perlu melupakan blog neh. Cukup ase nya even belum pon setahun blog neh wujud menceritakan segala suka duke aku selama neh. Blog neh akan kekal wujud agar memori d sini akan terus kekal namun x kan ada lagi update atau cerita terbaru pas entry neh.
Keputusan neh tidak di pengaruhi sesiapa cuma aku ase kan perlu untuk aku melepaskan sesuatu demi mencapai yang len. Aku perlukan ruang len yang lebih selesa tuk terus bercerita tentang segala2 nya. Aku sayangkan blog neh n aku gak sayangkan persahabatan yang telah terjalin atas tiket seorang blogger tapi demi tuk kebaikan sume.. aku kan terus pergi.


Susah nak aku ceritakan sebab utama mengapa keputusan drastik neh perlu dibuat. Biarlah aku seorang jep yang tau n mengerti. Aku dah penat bersabar, mungkin ini yang terbaik.
Kepada rakan2 blogger yang telah n masih sudi jenguk2 di blog neh.. time kaseh yang x terhingga aku ucapkan. Terlalu banyak kenangan, terlalu banyak benda baru yang aku belajar di sini. Kalau windu aku.. jenguk2 la [SINI] n [SINI] yeap. :)

p/s: ALL DA BEZ TO ALL.. doakan aku gak yeap :)



www.tips-fb.com

5 ulasan:

Aideal Fitri berkata...

Kenapa ni,mengajuk ke....camna nak pujuk huhu :(

Unknown berkata...

aideal fitri: xperlu kot pjuk2.. :)

Aideal Fitri berkata...

Hmm :(.....Well..,all the best to you too :)

Unknown berkata...

anyway.. tengs.. keep writing n i'll keep reading :)

oya berkata...

lagu ni bunyi org majuk je..nk pegi mana tu..
lagu ni layan sedih..