::MY LUVLY DEARIES::

Rabu, 13 Oktober 2010

::ENTRY BASI - IFTAAR FINANCIER BATCH DEC08::

Girls Myspace Comments

ASSALAMUALAIKUM ;-)


Lunch hour dah!!! Suke2 sebab ley on9.. even juz menumpang library kat UiTM Shah Alam (japg nak kena jumpe advisor). Jum2.. kite start menaip entry tertunggak neh. Kat kampung x de tenet, balik Sunway lak tenet kena potong.. so kat opis je la ley on9 tapi 2 la kat opis neh sibok ngan keje+thesis. Maka tercipta la entry basi neh.. agak2 da ke yang nak bace eh? xpe2 entry neh akan hanya dipenuhi ngan piccas kitowang dak2 finance jep.. so enjoy oke :)

 
Neh otw nak g kat tempat berbuke puase.. aku dah lupe sume wape kete tapi if x salah perkiraan aku n Ms.E sumenya 6 buah kete n merpati puteh (empunya kete Ms.S yang bagi that name kat kete dia) ni la yang aku, Ms.S n KakNur nek.
Sebelum bergerak konvoi ke destinasi kitowang berkumpul kat Pusat Komersial Seksyen 7, Shah Alam then lalu kat sini iaitu Param kat flat Seksyen 7. Tiap2 rabu da pasar malam kat sini. Neh la tempat aku beli juadah berbuke time aku stay kat Seksyen 7.
Oke dah sampai ke destinasi.. makanan dah order, sume sabar menanti waktu berbuke.
Makanan dah sampai.. penoh 1 meja tapi lum masuk waktu berbuke g so sume muke x sabar nak menikmati makanan yang terbukti sedap n murah.


Dah sume kenyang, sume dah bersedia nak balik n aku ngan Mr.A, Mr.E, Ms.W n Ms.H bergerak ke Perak, kitowang pon bergambar lagi.. tanda kenangan.
Ni la tempat kitowang menjamu selera n berbuke pose that day. Tengs to Ms.Nn sebab arrange event neh :)
Details: ~~~~
Lokasi: Restoran Alif Ba, Sungai Udang, Klang
Menu: Kailan ikan masin & tomyam campur (5 owang mam), siakap 3 rasa (3 ekor), telur dadar (3 each 3 owang mam), udang goreng tepung (3 hidang) & air tembikai.
Harga: RM250 sahaja :)

p/s: memang berbaloi2.. pas kenyang2 mam terus gerak g Ipoh


www.tips-fb.com

2 ulasan:

FyZa berkata...

huhu cita bukak posa? lamanya kamu peram dear..

Unknown berkata...

tau xpe.. lame da lay jd pekasam