::MY LUVLY DEARIES::

Khamis, 19 Ogos 2010

::YEAYYYY.. PASSED::

ASSALAMUALAIKUM (^_^)
MySpace
Alhamdulillah.. at last da gak berita gembire dis week. Act aku terlupe ari neh kuar result TBE.. sib bek En.Zahed yang tanya canne result (tengs a lot la En.Zahed). Aku tau beliau sebok tanya sebab beliau x nak kitowang burukkan rekod selama neh.. yela, selama neh x penah g kot dak praktikal kat sini yang fail. Eh.. nak gitau gak yang Ms.E pon passed dis exam.



Neh la bukti yang aku dah lulus oke (sile abaikan grade C yang x wape membanggakan 2). Da sape2 nak banje aku buke pose x?? Patutnya aku yang banje owang kan tuk rai berita gembire neh (tapi aku kan student lagi.. kena la minta owang len payungkan). Tapi wajib da puding jagung n sotong goreng tepung eh if nak banje aku (giler demand minah ni kan?).
So, ni maksudnya aku dengan legal nya dah jadi agent takaful (PRU BSN). Jap g leh la mencari customer.. :) Kowang2 x nak ke tulun aku n tulun diri sendiri serta owang2 yang kowang sayang??? Sape2 yang ase nak wat takaful kuarga leh la hello2 aku eh.. sedia melayan bile2 mase jep kecuali time aku tido eh sebab aku memang pantang owang kol time aku tido ( sowi awak.. semalam x larat pon nak cakap time awak kol, sib bek saye x marah).


p/s: skang dah leh sambung wat thesis ngan tenang even esok dah kena submit :)

www.tips-fb.com

2 ulasan:

Unknown berkata...

congratzz dik....yg penting x kena repeat...ekeke.. pasni belajar sungguh3 ye

Unknown berkata...

Shima: tengs akak.. btol3 yg pnting x kna repeat t x psl2 melayang lg rm70.. in'Allah akn blaja btol2