::MY LUVLY DEARIES::

Khamis, 19 Ogos 2010

::DARI ADEQ YANG BARU::

ASSALAMUALAIKUM..

Kowang2 paham x tajuk entry aku 2?? Aku pon agak kompius sebenarnya tapi hentam je la labu (neh sebab labi dah x de idea bez). Act memang la da kaitan pon ngan adeq.. n memang pon beliau neh baru jep bergelar adeq kepada aku (eh.. stat penim2 balik dah). Yea2.. dia aku anggap adeq coz adeq aku kan jauh nun d Klate. Then, tadi dia datang gitau (kat shout mix la) yang da award tuk aku.
Tengs a lot AFIQ.. ingat gak kat akak eh (^_^)


Akak suke sangat sebab kalernya purple.. len kali bagi lagi award2 yang comey eh.
Tiap2 award mesti da task kan.. jum kite tengok pe task nyea;

1) Nyatakan 7 makanan/minuman kegemaran anda sewaktu berbuke puasa/sahur;
~ PUDING JAGUNG
~ KUIH PIANA/KUIH BAKAR
~ IKAN BAKAR (SUMBAT BERLADA)
~ AYAM PERCIK
~ AIR TEBU
~ SERI MUKA
~ PUDING ROTI

2) Berikan kepada 5 orang @ lebih kepada rakan blogger anda;
~ CikTom
~ CokieCokie
~ AbuLuqman
~ KakShima
~ Notami

Amik2.. jangan malu jangan segan okeyh

p/s: Alhamdulillah.. ari neh dapat mam puding jagung+seri muka :)

www.tips-fb.com

6 ulasan:

amirah berkata...

salam ber blog hop ke sini..baca nama makanan pun dah lapa..aduii..lama lg nk buka

PuanPepel berkata...

erk...soklan da jadi lain da nih.. dulu wat cam lain...ish3... ape2 je la...layan :)

Unknown berkata...

amirah: hehe mmg cam2 la bile pose neh.. dugaan la katekan

mier@merr: eh.. len dh, xtau lak.. mybe nk ssuaikan ng time pose kot.. huhu :)

Unknown berkata...

award dr adeq baru ke kakak baru ek?? muahaha....tq dik g akak award ni...

CIK TOM berkata...

cik tom lupa la..ingat dah tinggal komen kat sini..thanks dear bagi awards..cik tom akan buat asap ye..appreciate it..:)

Unknown berkata...

kak shima: oke gk 2.. dr adeq br kpd kakak baru yg cute mute :)

cik tom: x pe cik tom.. sy x kesah aih jnji cik tom amik, jwp n buh nm sy.. huahuahua (sy yg gler glemer)