::MY LUVLY DEARIES::

Rabu, 4 Ogos 2010

::What Distance I’d Go for My Other Half::

ASSALAMUALAIKUM..


My other half?? big question mark would be there
reason?? i am single oke.. 
tapi as a girl not yet a women, aku pon da impian gak (ini mungkin entry jiwang, sile tekan x d atas if kamoo2 sume ase meluat n bakal muntah ijau oke)
impian tuk bahagia kan si dia.. kompem2 la suamikan (penim nak milih IM Nuri ke sedare Huud lelaki encem kat luar, sume x memenuhi taste)


If aku dah jumpe si dia yang btol2 leh dianggap my other half, aku nak dia ari2 ase bahagia
ari dia x kan sempurna tanpa aku di sisi (cam coffee mate n nescafe.. saling menyempurnakan)
menjadi full time wife tuk menjaga n membahagiakan dia (cukop2 la dia sowang cari duet)
tiap2 pagi solat subuh same2 ngan dia
then prepare bekfes tuk dia.. dalam dulang bekfes akan aku selitkan sekuntum mawar merah (mawar 2 petik kat laman jep, tanam sendiri oke) n sekeping note "I heart You" ke "U're my sunshine" ke
bile malam lak, wajib dinner same2
candle light dinner ngan lilin banyak2.. wearing night dress yang sexy (sexy tuk suami oke.. kat umah la nak melaram)
masak pe yang dia suke makan (hopefully time 2 aku terror masak)
pasang lagu2 romantis.. jazz ke then ajak dia menari sambil bisik2 ngan dia sal yang romantis2

Umah wajib da swimming pool sebab tiap kali weekend aku nak swim same2 ngan dia
exercise same, sambil gurau2 dalam swimming pool


Bile sambut ari istimewa dia, aku akan masak sedap2
panggil sedara mara, wat doa selamat
malam sebelom 2, sebelom tido aku akan selitkan note kat buku dia (aku tau dia mesti suke bace buku sebelom tido)
aku nak karang sebuah puisi indah tuk dia (x kesah la puitis ke x, janji aku ikhlas)
abes jep dia bace puisi luahan ati aku 2, aku akan kuarkan cupcake bentok hati + mawar merah yang aku dah sorok siap2

BERSAMAMU
Memandang wajahmu cerah
Membuatku tersenyum senang
Indah dunia
Tentu saja kita pernah mengalami perbedaan
Kita lalui
Tapi aku merasa
Jatuh terlalu dalam cintamu
Ku tak akan berubah
Ku tak ingin kau pergi s’lamanya
Ku kan setia menjagamu
Bersama dirimu dirimu
Sampai nanti akan s’lalu
Bersama dirimu

Saat bersamamu kasih
Ku merasa bahagia dalam pelukmu
Tapi aku merasa jatuh terlalu dalam cintamu
Ku tak akan berubah
Ku tak ingin kau pergi s’lamanya

Seperti yang kau katakan
Kau akan selalu ada
(Kau akan selalu ada)
Menjaga memeluk diriku dengan cintamu
Dengan cintamu

Saat bersamamu kasih
Ku merasa bahagia dalam pelukmu


Bile anniversary kitowang lak, aku akan plan 1 vacation ke tempat romantik seperti Venice, Paris, Jepun ke
then bile sampai airport kat sane aku nak wat surprise kat dia
aku akan tinggalkan dia sowang2, aku cakapla aku nak g toilet
then tibe2 da announcement panggil name dia suh tengok kat screen (1 airport dengar n tengok, sanggup tebalkan muke minta tolong pihak pengurusan airport.. emm)
kat screen 2 lak tulis.. HAPPY ANNIVERSARY, B.. AYANG SAYANG B 4EVA
after dia dah wat muke terkejot + terharu n sume owang lam airport 2 clap2 tuk kitowang
aku pon kuar g pelok dia (wahhhh.. romantik n cutenya aku kan?)

Aku akan salu menemani dia.. bile berjauhan aku akan salu kol dia
tiap2 pagi akan sms wish "good morning, sayang"
bile nak tido lak sms wish "nite2, lalink.. mimpikan isteri lalink yang canteq ni eh"
aku nak same2 lakukan pe yang dia suke wat
if dia suke mancing, aku follow sekali bersama lappy n picnic basket (dia tengah mancing, aku blogwalking la)
if dia suke men bola, aku follow layan sekali tengok tambah2 time world cup
ajak dia involve sekali ngan pe aku suke
share ngan dia sal blog, ajak dia tengok muvie same2 (kuar umah x elok tanpa suami kan?)
ajak dia masak same2 (cam abah aku, mama cbok goreng ayam dia lak cbok pelok mama dari belakang)
emmm.. i just wanna make him happy when he is with me
just wanna love him 4 da rest of my life!!!

Sekian dulu entry angan2 aka impian aku
impian tuk my other half (wondering.. who??)

p/s: jum layan muvie romantic comedy neh on 2nd Sept 2010

www.tips-fb.com

3 ulasan:

Gen Fujita berkata...

good luck finding your other half. I still haven't found mine though. :(

Unknown berkata...

gen fujita: thnx a lot.. hope so n u too.. keep searching oke :)

akuzle ayu berkata...

wah2!! kelas gitu n3 dier... mmg romantik habeh... beruntung ur future other half... hheheheh