::MY LUVLY DEARIES::

Khamis, 5 Ogos 2010

::TOLONG.. TOLONG.. TOLONG!!!::

ASSALAMUALAIKUM..
Leh tulum aku x??
aku ase sangat lapar even pagi tadi dak bekfes
aku ase sangat serabot coz esok kena meet advisor bincang sal thesis tapi beliau x reply pon email aku
aku ase cam nak time bile da owang ajak tengok muvie (ikhlas ke awak ajak??)
muvie 2 memang aku lum tengok g (t saya tanya details btol2 ngan awak oke)
Cepat la Ms.E, ajak Kak Naha mam
dah kul wape neh.. perot dah nyanyi2.. huhu
kite soh Kak Naha banje nak??? (aku memang muke x malu, tapi da aku kesah?)
Tapi aku memang x sedar diri kan
keje lum ciap tapi leh lak taip2 wat entry baru
act aku tengah ciapkan pamphlet tuk com aku neh (wahhh.. mengaku com aku lak)
sebab ari Ahad neh En.Zahed nak open both kat area umah dia
kat area umah dia memang meriah pagi2 Ahad.. tapi kate nya tuk owang2 dewasa je la (x nak ngaku padahal tuk owang tua sebenarnya)


Ni la pamphlet yang yang aku tengah wat neh

Canteq x??? ase2 da pacik2 n macik2 attract x?
kuikuikui.. padahal neh sebenarnya dak batch lepas yang wat
aku tulum canteq kan, edit2 ne patot jep
tapi agak susah bagi aku sebab neh sebenarnya dalam format PDF
kalut gak la cari software tuk convert ke word
tapi alhamdulillah.. hampir berjaya memuaskan ati En.Zahed then dapat gak ilmu baru ari neh
oke la.. x tahan dah.. mau p lunch
psst2.. kowang2 dah lunch ke, share la cket kowang mam pe tadi


p/s: En.Zahed, leh x saya cuti esok coz saya nak kena g Shah Alam.. jauh 2 kena amik 2 3 bus

www.tips-fb.com

0 ulasan: