::MY LUVLY DEARIES::

Rabu, 4 Ogos 2010

::OFF KEKASIHKU ON SEJUTA MAAF::

ASSALAMUALAIKUM..


Off KEKASIHKU??? tapi nape kan??
on lak SEJUTA MAAF.. mungkinkah aku da wat salah yang besar kat kekasih sampai kena mohon sejuta maaf??


Ouhhfff.. jangan salah paham oke
neh bukan entry jiwang2 meleleh
fyi, aku aka MiszTERRA still single but not available
KEKASIHKU n SEJUTA MAAF adalah 2 lagu yang aku suke sangat
n kowang yang salu datang cni mesti dah lali dengar lagu KEKASIHKU
sedapkan lagu 2 sebab semalam pon da owang tulis kat shout mix aku dia suke datang terjah blog aku sebab suke dengar lagu 2 (even aku tau da yang akan wat mute sebab rimas dengar lagu 2)
thanx kepada yang memuji.. anda tau sape anda yang saya maksudkan


Tapi kowang yang datang ari neh mesti pasan kan.. dah x de kedengaran lagi lagu KEKASIHKU
the main reason is (waahhh.. terspeaking lak) aku nak kowang layan lagu SEJUTA MAAF lak
lagu neh bez sangat bagi aku.. mengubat windu aku kat arwah
lagu neh dah lama sebenarnya, unreleased track
after arwah dah meninggal, baru lagu neh di kuarkan balik dalam album terakhir arwah
iaitu album KENANGAN ABADI - ACIK SPIN



Entah mengapa rasa sayang padamu
Dengan kejujuranmu membuatku merindu
Oh kekasih...
Tiada sepatutnya ku nyatakan
Untuk menyatakan perasaan
Walau aku telah punya teman
Yang setia


Waktu sunyi ku membicara
Membuai daku yang terlena
Hingga tak dapat ku menolak
Kehendak nya


*Sejuta maaf oh kekasih
Sekiranya kau menanggung segalanya
Daku hanya insan lemah
Yang hanya berserah resah
Dan rasa gelisah


Kali ini ku melaluinya
Walaupun payah untuk mengerti
Atau mungkin menyintai keduanya
Jika terpaksa
Perasaan yang membelenggu
Membuatku seakan membisu
Gelisahku membilang waktu
Sepi tanpamu


Arap kowang enjoy dengar lagu neh oke
ramai SPINIANS n termasuk gitaris SPIN, abang Aie (thanx sangat2 abang Aie sebab sudi melayan kerenah SPINIANS n saya gak) pon suke lagu neh
bagi aku pon lagu neh antara yang paling bez
jangan lupe sedekah al-Fatihah gak tuk arwah

p/s: sekadar tuk mencari ketenangan, cuba mengusung windu kat arwah ;(

www.tips-fb.com

0 ulasan: