::MY LUVLY DEARIES::

Selasa, 3 Ogos 2010

::LAYANKAN JE::

ASSALAMUALAIKUM..


Pe khabar sahabat2 blogger ari neh??
sudah mam tengahari @ lunch kah??
alhamdulillah.. aku pon dah
mam dekat2 opis jep.. tapi taubat dah, x mo mam kat situ dah (ingat kedai akak je ke yang da kat Plaza Glomac neh?)
sebabnya.. mahal nak mampos giler, bayangkan lah nasi separuh + sayur + telor = RM3++
nasi separuh = 50c, telor = RM,1 sayur = 50c, total baru RM2 kan???
semalam aku beli nasi lemak + ayam goreng berempah kat area umah pon baru RM3
x kan sayur lagi mahal dari ayam kot? (patotla kawan aku x nak amik sayur bile makan luar)


Oke2.. buang dulu ase x puas ati (dah salu sangat terkena bab2 makanan mahal)
jum kite layan sesuatu yang leh wat kite gelak2
aku pon x nak masam2 + muncung2, t cepat tua (abis lari IM Nuri n sedare Huud jejaka ensem)
jummmmm..

Hahahahaha.. ehhh kau neh, kate keje banyak sampai g toilet pon x sempat tapi sempat jep melepak stall pak li yea


Adoiii pe nak jadi la kan.. aku pon da gak terase neh
nak wat thesis ase cam x de masa, nak ciapkan data entry pon cam x de masa
tapi nak post entry baru leh lak..
kantoi!!!!
penim2 + ngantok pas belajar sal wasiat
sekian dari aku yang comey sopan

p/s : mau wat nescafe bagi ilang ngantok, sape nak??

www.tips-fb.com

2 ulasan:

Chybee berkata...

hehehe...same here. nak tulis thesis xde masa tapi nk update blog ada je. actually bukan masa yang xde tapi mood and idea kan :D

Unknown berkata...

chybee: btol2.. hehe.. idea tuk sesuatu yg kte enjoy mmg salu mncurah2 :)