::MY LUVLY DEARIES::

Ahad, 1 Ogos 2010

::TOO MUCH TO SAY *3*::

Ouhhhhfff.. title entry sebegini datang lagi
means dat, aku terlampau banyak pikir
terlampau banyak berimaginasi.. ehh itu x elok yea (nanti cepat tua x sempat nak tunggu sedare Huud lagi 7 tahun)
canne nak start neh???? help help help (ngada la kau neh)
Oke2 dah dapat idea
1st nak cakap ari neh dah 1 Ogos (ehhhh 2 sume tau la ngekkk)
maknanya lagi 13 ari bufday my abah
then lagi 10 ari nak sambot bulan mulia.. RAMADHAN (x sabar neh nak bangun sahor g bazar)
n aku kat sini bertambah2 windu kat famili aku
pejam celik pejam celik dah 3 bulan aku x balik (mama, akak windu la)  MySpace
then bulan neh gak aku kena bertungkus lumus menyiapkan thesis.. at least tuk 3 chapter (malas malas malas)
sangat tidak suke bile salu diingatkan advisor g jumpe dia (dia ingat dekat gamaknya nak menapak ke UiTM Shah Alam 2)
insyaAllah gak bulan neh aku dah bergelar agent takaful

semalam dah g exam tuk jadi agent ngan Ms.E kat SMK St John (sib bek x sesat cari skola 2, 1st time kot)
arap2 aku pass exam 2.. doakan kejayaan aku yea sahabat2 blogger sekalian
exam 2 sangat mengkompiuskan aku
time wat mock up dulu aku ase senang jep
aku jawap takat mana mampu, selebihnya tawakkal je la

senang sangat mock up test nya sampai aku leh snap2 pic dolu
muke poyo sebab dah pass.. wei!!! baru wat mock up la bukan real lagi
sambil2 tunggu Ms.E ciap menjawap
moga kite same2 pass TBE eh Ms.E.. insyaAllah


Pada blogger yang lum da takaful 2 rajen2 la kontek aku
biar aku explain bagi paham kepentingan takaful neh
kowang nak renew takaful/insurans kete/motor pon leh gak guna khidmat aku (xsalah tolong kawan2 kan..ngeee)


Sekian, laporan yang delay MySpace

p/s: doakan aku eh.. sangat2 takot n neves

www.tips-fb.com

2 ulasan:

utHe mauRa berkata...

carikan saya part time..
bosan2
n then nk duit lbh shopping..hee

Unknown berkata...

uthe: jum2 join saye, jadi agent..haha
tapi duit lbey 2 xkompem la :)