::MY LUVLY DEARIES::

Ahad, 1 Ogos 2010

::HUNGRY::

ASSALAMUALAIKUM & SALAM MALAM


Dah malam upenya eh
patotla lapar jep.. perot duk nyanyi2 dah bukan setakat dondang sayang tapi versi hardcore
adoiiii.. canne la nak diet neh asyik duk lapar jep
pastu mula berangan nak masak mam pe
disebabkan umah aku neh memang tuk owang2 busy so memang keperluan masak sangat superb sampaikan rice cooker pon x de
n skang menunggu Ms.S kidnap rice cooker dari umah dia
hopefully dapat la yea.. dah gian nak masak nasi neh
tambah2 x lame g dah nak pose kan
bajet la nak masak time sahor t.. ngehngehngeh


Dolu2 time kat Arau, kitowang mesti excited plan nak masak time sahor
ciap wat jadual sape masak ari neh, sape masak esok
pas2 kidnap masuk rice cooker, siang2 ari sorok dalam almari (kolej memang x bagi bawa rice cooker)
beli beras, telor masin bagai.. semangat kan?
tapi alih2, ari 1st je pon bangon masak.. pas2 sume dah malas nak bangon tuk sahor
so beli je la kat cafe
tapi 2 pangai time part 2.. bile dah pindah bilik tingkat 3 kitowang dah rajen masak tuk sahor tapi sahor kul 2 la.. pas mam teros tido


Aduhhh.. indahnya kenangan kat Arau
windu nak g Arau balik.. windu kat t_4
windu kat Cengal.. windu kat Kola Perlis..
windu kat dak2 Investment.. windu kat sotong goreng masak tepung
sume la windu time diploma kat UiTM Arau dulu!!!


Panjang lak ceritera yea.. padahal nak gtau aku lapar jep
tingin nak makan neh

n neh jugak
yang atas 2 sume pon tau kan.. 1901 la, pe ag
yang bawah lak tentu2 la ABC kan.. tapi kowang tau ke kat mana??


Ari Jumaat ari 2 kan aku ngan Ms.E g KL so kitowang dah explore 1 tempat yang bez
memang tempat 2 bez bagi aku yang berjiwa seni neh
rambang mata, tapi sib bek tengah kering so x de la aku membeli
Ms.E jep rembat 1 tudung 
tempat makan pon memang bez sangat
t len entry aku cover cite sal tempat makan 2 eh.. aku kan pencenta makanan :)


Weyyyy Ms.S cepat la balik!!!
aku dah x sabar neh tunggu benjo aku.. dah kebulur dah neh (padahal benjo 2 bajet nak wat sahor, da gak yang jadi penghuni perot aku jap g)


Sekian blogger.. c u ols tomorrow oke, wassalam =)


p/s 1: mau prepare tuk keje esok, n mau blogwalking sampai ngantok
p/s 2: jum kite same2 pose esok

www.tips-fb.com

0 ulasan: