::MY LUVLY DEARIES::

Selasa, 24 Ogos 2010

::SEKADAR INGATAN - BEWARE OF SATAN TRAPS::

Girls Myspace Comments
ASSALAMUALAIKUM.. entry neh sekadar ingatan tuk kite bersame
Semoga kite sume di dalam lindungan rahmatNya.. insyaAllah
Aku hanya ingin berkongsi video yang di wat khas tentang bagaimana syaitan telah mempengaruhi kite, syaitan akan terus berusaha menyesatkan anak Adam
moga ia memberi manfaat n kesedaran wat kite sume


Aku tau aku x sempurna.. minta maaf andai da yang terguris. Sememangnya aku hanya sekadar mencuba tuk lebih telus.. ati neh dah x mampu nak memikul sume kesah2 duka. Andai da kuasa dah lame kulupuskan sume ingatan tentang kesah2 yang hanya mengundang saket ati n air mate.. Semoga tuhan terus memberikan rahmat dan hidayahNya wat aku n kite sume.

p/s: coba tuk tersenyum kembali

www.tips-fb.com

4 ulasan:

Tomato Gurl's Life berkata...

bagus ingatan u yunk!!thanks tau...tapi cik tom dpt tgk sikit je..bb lembap..huhu

Nur Hayaty berkata...

pernah nengok beberapa scene,ni br dapat nengok full.thanks for sharing...byk bg iktibar,insyaAllah raya nanti,akan beringat..huhu

FyZa berkata...

ha dah prnh tgk video nie kat fb...mudahnya manusia t'pedaya kan..hmm

Faizal Fredley berkata...

EH PASAL NOVEL OMBAK RINTU TU BUKAN KER MAYA KARIM KER JADI IZZAH...LISA SURIHANI JADI MILA KOT DAN AARON AZIZ JADI HARIZ..UMIE AIDA JADI WAFIAH..