::MY LUVLY DEARIES::

Isnin, 23 Ogos 2010

::KENAPAKAH??

Girls Myspace Comments
KENAPAKAH???.. OPPS SOWI LUPE MEMULAKAN NGAN ASSALAMUALAIKUM
Camni lah bile dalam kepale otak penuh tanda tanya.. penuh ngan question mark???? Mood ari neh memang ke laut ke pantai ke gunung.. last sekali aku perlu mencari soft pillow, perlu mencari gebar nipis n bear2 mr.Bean. Aku ase aku perlu hibernate tuk sehari.. 2 ari @ mungkin selama2 nya?? (banyak lagi nak d gapai dalam idop neh tapi kadang2 aku tewas!!) Aku penat.. cukop penat sebenarnya. Seminggu dua neh banyak sangat yang wat aku x senang duduk. Owang nampak aku hepi tapi 2 juz tipu!!!! Aku pretend tapi bukan maksudnya aku hipokrit.. aku x nak owang anggap aku lemah. Tapi sume neh benar2 wat aku lemah.. kepale dari semalam ase cam nak meletop jep.. perot pon jap oke jap x oke.. 1 badan dah ase lemah. Pe kena pon aku x pasti..
Kenapakah?? Kadang2 aku ase cam putus ase?? Mama ajar.. jangan lokek ngan kawan2.. kena saling tolong menolong, tangan yang memberi lebih mulia dari yang menerima. Tapi nape bile aku da prob aku x berani nak depends on them?? Aku ase pertolongan aku cam x de makna.. mungkin aku mengharap balasan cash dari DIA.. ntah la. Yang pasti aku betol2 tersepit skang neh..:(

 
 Kenapakah?? Kadang2 aku ase lelaki neh sumenya same?? Susahnya nak caye kate2 dowang, yes.. dah banyak ati aku kecewakan tapi bukan aku sengaja.. bukan aku suke2. Aku ase kan mereka2 x ikhlas.. kate sayang.. sanggup tunggu even 5 tahun lagi tapi sebenarnya sume 2 da maksud tersirat. x leh ke sayang ngan ikhlas?? Aku minta putus ngan last BF dulu sebab aku dapat ase yang dia x membawa aku ke jalan yang betol. Yup, dia sekadar mengambil kesempatan.. cinta berlandaskan nafsu semata2 (menci menci menci) bukan 2 yang aku cari. Tolong la paham.. aku nak suami yang leh menjadi imam sembahyangku 5 waktu.. yang saling melengkapi dalam ibadah, mencari keredhaanNya.. Besar sangat ke permintaan aku?? Aku hanya nak kan keseimbangan dunia akhirat.. aku pon cam owang len.. bersuke ria bagai tapi da batasnya.
Emm.. penatnya kena pikir neh.. Betol, aku nak ber"hibernate".. Maaf kawan2 yang datang menjenguk, t aku jejaki kowang bile minda sedar aku kembali normal, insyaAllah (^_^)


Ati merintih mengingati si kecil.. demi Allah aku terlalu merindui dia. Ya Tuhan bukakan pintu hati mereka agar aku mampu memandang dia kembali.. melihat dia bergelak tawa.. Ryna.. Kak Iti windu sangat ngan Ryna, semoga Ryna terus sehat gembire di sane seperti mana kali terakhir Kak Iti tengok 8 bulan sudah.. Kenapa kejam mereka sanggup memisahkan kite??

www.tips-fb.com

5 ulasan:

Gen Fujita berkata...

Saya mungkin tak faham masalah anda, tapi apa pun saya cadangkan anda cari buku La Tahzan hasil tulisan Dr. Aidh Al-Qarni, ada dlm versi bahasa Malaysia, cuba cari di mana-mana kedai buku. Itu saja yang saya rasa mampu tolong.

Notami berkata...

teruskan niat baek misz terra ye..insyaAllah, stiap yg brlaku ade ganjarannye..

FyZa berkata...

dear..sabar ye..kdg2 Allah bg kita jumpa org yg salah dlu sblm kita kenal org yg btul..tp suma 2 jgak yg mematangkan kita..;)

FyZa berkata...

dear..sabar ye..kdg2 Allah bg kita jumpa org yg salah dlu sblm kita kenal org yg btul..tp suma 2 jgak yg mematangkan kita..;)

Tanpa Nama berkata...

itu semua dugaan tuhan
jangan risau
kumpul segala kekuatan
saya akan senantiasa ada disisi bersama awak sampai la awak dah boleh berdiri dan terus berlari
dan bila masa itu telah datang
saya akan pergi dengan hati yang gembira