::MY LUVLY DEARIES::

Ahad, 22 Ogos 2010

::AKU ASE DIA GOJES SANGAT::

Girls Myspace Comments
ASSALAMUALAIKUM
Neh entry sekadar luahan ati. x de kaitan ngan yang masih idop mau pon yang dah tiada. Tibe2 jep ase nak gitau seluruh dunia yang aku neh tibe2 jatuh ati kat dia neh. Selama neh aku tengok dia bese2 jep tapi ari 2 aku tengok dia encem sangat2.. ase nak g pelok2 jep dia time 2 gak tapi 2 la.. dia duk jauh sangat, karang aku kejar kang owang cakap aku biol lak. :).. Malam 2 aku tengok dia tough giler.. saje dia tunjuk2 kat aku yang dia 2 pandai berlawan.. guna2 pisau sume (tapi memang aku suke pon even da gak la ase ngeri). Tapi kan dalam duk usha dia 2 tetibe da sowang pompuan muncul nyanyi2.. lentok2. Aku tengok cara dia usha pompuan 2 pon aku dah tau yang dia suke pompuan 2.. jeles kot!!! Aku sebok usha dia, dia g usha minah len lak.. terbakar gak la ati neh kan. Tapi aku tetap suke dia sangat2!! Bagi aku dia gojes giler.. mate dia n smile dia 2 betol2 wat aku cair. Smile dia yang ala2 nakal nak ngurat owang 2 la yang wat aku sampai mimpi2. Aku x kesah la owang nak cakap aku idong x mancung (tapi idong aku mancung kot.. ahaks) pipi tersorong2 ke hape ke.. yang penting aku tau dia sangat2 memikat ati n naluri pompuan aku neh. Kowang caye x dia encem n gojes?? Meh sini dekat2 cket aku tunjuk si dia yang dah mencuri ati aku 2;
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
Encem + gojes kan??? Jap2.. da lagi pics si dia yang bername Jude Law neh
Ishhh.. wat muke toye cam neh pon still encem (^_^)
Comey jep dia senyum cam neh.. suke2
Nak wat ala2 gengster tapi bile senyum.. ouhhhh encem bangat
Mate 2.. yup jelingan 2 la yang wat aku cair.. ngeeee


Encem + gojes x si dia di atas neh??? Sape yang berani cakap yang Jude Law x encem cepat ngaku sebab leh aku korek2 mate dia bagi clear cket (eh.. x pe2 if kowang x ase dia encem.. encem kan subjektif). Tapi kawan2 x pe kan aku jatuh ati time bulan2 pose neh kan?? x batal pose kan g pon aku jumpe dia tengah malam time lena bukan time jage pon.. kekekekeh.
Sekian dulu luahan ati aku yang tengah bercelaru emosi n naluri.. aku dah x tau nak wat pe tuk settle dat probs juz mampu pray hard 4 miracle.. :)
Aku jumpe si dia yang encem neh kat sebuah daerah name TimeSquare agak2 dalam kul 11.30 pm pade 20/08 dalam misi REPO MEN.. ;p Cite neh sangat bez n salu wat aku terkejut2.. kadang2 x sanggup tengok sesetengah scene yang agak ngeri tapi overall memang berbaloi tambah2 bagi aku yang tengok free neh then jumpe lak si dia yang encem neh.. Sumpah sebelom neh sebelah mate pon aku x pandang Jude Law.. hehe. Kowang pegi la tengok cite neh sebab aku pon bukan reti nak wat review film just honestly memang syok if kowang minat cite action but 1 jep aku x suke.. ending cam hampeh sangat tapi 2 la x kan sume nak epi ending kan.. dalam idop pon cam 2 gak so be realistic oke..


p/s1: Time tengok muvie neh dalam pale aku x abes2 duk pikir yang si dia neh muke cam Aamir Khan.. leh x cam2??
p/s2: Awak, saye x suke McD.. sekian ;p

www.tips-fb.com

12 ulasan:

Cahaya Kehidupan berkata...

haha,ingtkan sapa la tadi,baru nak terjah..hoho

Tanpa Nama berkata...

Dia je orang yg bawak tak ker hurmmmm :-(
emo la gitu

Unknown berkata...

yaty: kekekeh.. gotcha
tp dia mmg gojes kan2?

awk: hahaha.. nk gak ke???

Tanpa Nama berkata...

takperlah taknak la hummmm

eleh poyos tak sker mcd
habis jugak lcin plak tuh

Unknown berkata...

awk: siyes x ske la.. mn abes licin.. bger je pon yg abes, yg len x kan.. huhu

HairiAks berkata...

Haha.. tahniah.. dh jatuh cinta...
semoga bhagia ek..ngee...

Tanpa Nama berkata...

ini lah 1st puteri raja makan mcd licin tapi cakap tak sedap huh
len kali orang tanya nak makan apa
bagitau jangan dok bukak mulut jer nganga :-p

Unknown berkata...

hairiaks: kakakah.. tenkiu2.. agk2 si dia nk x convert agama??

awk: yela2.. len kl demand yg mhal2 br tau.. dia yg mkn lcin ckp owg lak

Tanpa Nama berkata...

botak kepala pengsan

CIK TOM berkata...

cik tom ingatkan pakwe misz tadi..hehe...neway, he really2 GOJES!!!!

Yaya berkata...

haipp jgn tenung lama2 kang batal posa kang hehehe

Unknown berkata...

awk: dh td suh ckp nk mkn ktne kan.. dh ciap tnya mmbe2 mn tmpat mam bez+mahal kt kl neh ;p

cik tom: bf sy la 2 cik tom.. gojez kan2?

aleeya: oke2.. sy x tenung eh.. sy tgk jep diam2 (^_*)