::MY LUVLY DEARIES::

Selasa, 24 Ogos 2010

::SAMBUNG LAGI.. SATAN!!::

Girls Myspace Comments
ASSALAMUALAIKUM :)

Jum kite sambung tengok video BEWARE OF SATAN TRAPS lagi..


* Ouhhh.. takotnya if ter'chatting' ngan laki cam2.. kowang2 yang guls penah kena x kes camni?? Aku dolu2 time giler Myspace penah la kenal 1 adik neh (bajet comey la suh anggap dia adik). Memula 2 memang la comey kan tapi da 1 mase dia pakse jumpe n tido umah dia, bile aku refuse ciap maki2 lagi (x sanggup nak cite pe dia maki). Tapi esoknya bile dia call oke la pulak so aku n T4 wat conclusion dia 2 kureng waras n start pade 2 teros x nak dah da adik angkat.. cukop la da 2 adik kandung yang nakal 2. (^.*)
* Aku ase ramai antara kite penah ignore bile mak @ ayah kite panggil kan?? Aku time nakal2 dolu penah la gak wat2 x dengar tambah2 bile duk layan buku. Tapi 2 dolu.. insyaAllah x nak dah wat cam2, x nak dah wat mama kecewa. Pleassshh appreciate her oke.. syurga kite kan bawah telapak kaki ibu!!! Dan sekeping ati ibu x kan mungkin membenci anaknya.
* Kes menipu bos sebab lambat @ langsung x g keje pon aku ase dah jadi benda common skang neh. Tambah2 skang neh senang nak dapat fake MC kat private clinic kan?? Aku arap aku x de la wat mende2 camni once dah keje t.. takot x berkat lak duit gaji yang dapat tiap2 bulan dah la bagi kat mama lak 2.
* I hate smoker.. fullstop!! Even my abah n my adeq pon smoking, still x suke ngan asap rokok. My abah pon x kan smoking depan2 owang len.. means x de la nak bagi owang len makan asap sekali kan, ciap dia sound adeq aku coz smoking depan aku time tengok tb reramai.. ingat aku neh nyamuk ke nak fogging2??
* Saling mengasihi 2 kan indah?? Nape nak marah2 x tentu pasalkan?? Even sape pon owang 2, dia pon da perasaan cam kite gak. Jangan tunjukkan kebengisan supaya owang hormatkan kite tapi hormatlah owang len gak kompem dia pon akan hormat kite.

p/s: ouhh.. adeq demand macam2 lagi.. canne nak wat neh?? help help help!

www.tips-fb.com

0 ulasan: