::MY LUVLY DEARIES::

Jumaat, 13 Ogos 2010

::JUM JOIN GIVEAWAY KAT BLOGSHOPE AKU/SAYE::

ASSALAMUALAIKUM


ALHAMDULILLAH.. ari 1st sudah berlalu. Lega ase nya dapat lalui ngan epi even da sedikit tekanan coz kena ciapkan final proposal. Haiisshh.. nak submit ari isnin tapi jumaat nak meet advisor so kenala ciapkan gak before jumaat. Aku kire oke lagi sebab my advisor x de la wajibkan ciap ari jumaat x cam Ms.E coz advisor dia suh ciapkan esok (sebab 2 le muke Ms.E ketat jep ari neh). Good news lak.. kitowang balik kul 4 sepanjang ramadhan neh n cuti raya pon lameee.. seminggu (yeayy leh duk kampung lame2).
Then, disebabkan aku gembira aku pon ngan gembirati nya wat 1 giveaway.. Yup, aku yang wat tapi kat blogshope aku eh. So if kowang ase nak menang shawl tuk raye neh leh la join GA kat blogshope aku 2 yea. Syarat2 simpe jep.. x yah guna kalkulator pon.. huhuhuhu


DUE DATE >>>>> 31/08/2010

p/s: jum la join ramai2 eh.. gtau kawan2, jiran2, adik beradik, sedare mare n bf/gf sume oke :)

www.tips-fb.com

0 ulasan: