::MY LUVLY DEARIES::

Jumaat, 13 Ogos 2010

::BENCI BILANG CINTA TAPI TETAP BENCI!!::

ASSALAMUALAIKUM.. selamat petang sume
Dah petang eh?? So sume yang berpose akan ase hepi kan?? Sebab dah nak dekat berbuke pose then leh g bazar ramadhan beli makanan semahunya kan?? Jangan begitu oke.. membazir amalan syaitan (yang suke membazir sile jauh2 ngan saya oke, x suke!!).
Benci bilang cinta.. mesti kowang ingat aku cite sal sinetron 2 kan?? Maap la.. aku x follow sinetron 2 even aku minat giler kat si ganteng Baim Wong n si manis Marshanda. Anyway sesape yang follow cite neh, betol ke cite neh bez n betol ke cite neh tiru cite Korea tajuk Princess Hours (kalau betol tiru memang la bez). Oit.. kepoh lak aku nak tau kan.
Actually aku nak cakap sal pregnant women. Aku memang suke usha pompuan yang mengandung, emmm suci jep kan muke bakal mak2 neh?? Terserlah keayuan n sifat keibuan pompuan yang pregnant neh. Owang tua2 cakap seri pembawakan budak.. betol ke?? Tapi yang aku angin sangat bile da pompuan pregnant neh yang x sedar diri. Dah tau diri 2 mengandung, leh lak ngan selambabya smoking. Bodoh x?? Cam nak bunuh anak sendirikan?? Dah la kes buang bayi makin meningkat.. nanti kes bayi dilahirkan cacat sebab si ibu smoking pon makin meningkat gak. Geram aku tengok tadi.. dah la bulan pose neh (oke.. dia bukan owang Islam so leh smoking siang2 ari). Kowang bayangkan la sendiri, perot dah besar tunggu masa jep nak meletop tapi ngan bangganya smoking depan khalayak ngan hot pant lagi. Eiiii benci la aku nengok.. ingat canteq ke pakai camtu.. baju sendat cam x leh nak nafas jep. Cian kat baby 2, t x pasal2 sebab ibu yang smoking dia lak yang akan kena penyakit.


Oke la.. x nak bebel2. Nak ciap2 g bazar ramadhan neh.. sape nak ikot??? Selamat berbuke yea sahabat2 sume.. jangan beli makanan banyak2 oke, x bek membazir, tuhan marah.

p/s: tengah pikir nak beli kueh pe t.. 1 jenis cukop.

www.tips-fb.com

4 ulasan:

Unknown berkata...

dia bodoh la tu..
buat je pandai..
jaga tak reti..

Unknown berkata...

btol2.. reti wat jep, nk jg x reti.. jgn dia buang dlm tong smpah dh

johnlabu berkata...

hai tuan umah...slamat berpoce yek... :)

Unknown berkata...

johnlabu: tq2.. camat pose gk :)
jgn pose yang yuk eh