::MY LUVLY DEARIES::

Jumaat, 13 Ogos 2010

::GA - KELLY'S LIFE::

ASSALAMUALAIKUM.. (dengan nada penat n ngantok)
1 ari 1 giveaway @ contest (dah cam addicted lak). Nak join gak  GA even mata dah x wape leh buka. Penat+epi sebab baru pas tengok cite THE EXPENDABLE (tengs awak sanggup bersusah + bersesat tuk saye.. u know who u are). Jet Li sangat cute oke!!! (len entry aku cite panjang lagi)


Apron yang sangat comey.. bajet nak bagi kat mama if aku menang (bukan sebab aku malas masuk dapor oke tapi sebab aku sayang mama aku sangat2). Apron neh da 10 set sume nya.. means akan da 10 owang pemenang (arap2 aku le salah sowangnya).


Nak tau lebih detail?? Sile2 la menjejaki KELLY'S LIFE yea.. Kite reramai memeriahkan GA beliau :). Tarikh tutup GA neh belom diputuskan lagi so jangan lengah2.. teros join oke.


p/s: kalau bagi kat mama kire cam bagi adiah raye leh x??? dah2 berangan, jum tido sume kite mimpikan Jet Li yang comey..

www.tips-fb.com

0 ulasan: