::MY LUVLY DEARIES::

Sabtu, 7 Ogos 2010

::JANJI KEKASIH::

ASSALAMUALAIKUM

Plan asal malam neh pas solat Isyak nak tros layan cite JANJI KEKASIH yang men kat TV3 tiap ari Jumaat 2 (layan kat lappy jep, umah x de tb). Tapi 2 la.. kite hanya merancangkan?? Ada hikmah segala yang Allah tetapkan tuk hambaNya. Yea, aku dapat asekan hikmah 2 skang.. plan nak blogwalking jap dah membawa aku ke 1 entry yang menyentuh ati gadisku yang lembot neh. Aku da terbace 1 entry kat belog AKU MERINDUIMU. Cdey n sebak sangat bile bace. Kowang g la bace cite luahan ati seowang sahabat 2. Baru skang aku tau cite sebenar.. sebelom neh pon aku penah post entry sal mende neh tapi dengan pendekatan n motif yang berbeza.. pade yang ase nak bace entry merapu aku 2 leh tekan [SINI] (x nak bace pon x pe la wei.. x de pakse2 pon). Yang pergi tetap akan pergi, moga sedari n kuarga arwah tabah yea. Don't blame urself oke. Hargailah segala kenangan bersama arwah, tunaikan janji sedari pade arwah. Tuk sahabat2 yang membace lak, hargailah owang yang tersayang ketika mereka masih bersama kite, ketika mereka masih bernafas n masih upaya memanggil nama kite. Sahabat2 jum kite same2 sedekah kan al-Fatihah, bacaan Yassin n doa wat arwah ZULKHAIRIL AZMI BIN MD BUKHARI.. saya pasti arwah insan yang baik, ari neh dah seminggu arwah pergi mengadap Penciptanya.. semoga arwah tenang di sana. Ntah bile n bagaimana pula janji pertemuan kite ngan Pencipta kite yea?
Alang2 plan nak tengok cite Janji Kekasih kan tadi, aku try usha gak kat YouTube.. Tapi akibat mate dah layu, aku hanya mampu layan lagu tema cite 2 jep.. Yup, lagu dari Afgan.. PadaMu Kubersujud. Jum layan lagu bez neh same2 ngan aku. (aku tau ramai yang suke lagu n cite neh termasuk my new fwen.. Ms.DA)





p/s: insaf lagi.. yaAllah, time kaseh atas petunjukMu n ingatanMu

www.tips-fb.com

0 ulasan: