::MY LUVLY DEARIES::

Selasa, 13 Julai 2010

::TOO MUCH TO SAY *2*::

ASSALAMUALAIKUM..waaaarggghhhhh

Pas mamam..ase ngantok lak
kawan2 sume dah lunch ke??pe santapan kawan2 tengahari ni?
aku dah tekad start dari ari neh aku nak mamam lebih sayur2..no more ayam2 yea
bukan nak jadi vegetarian la..tapi nak kurangkan lemak
agak2 kowang cara neh leh turunkan kg aku x??
arap2 jadi la yea..insyaAllah


Oke2..dah melalut lak..act entry neh khas tuk jawap tag dari FIRSYA yang comey
thanx sesangat yea my dear..kowang2 pon leh jep usha blog LittleLoveAlways yang penuh kecomelan :)
Jum..bak kate Firsya, kite jawap satu2 yea..jangan rebut2


1) Perkara yang bermain di fikiran skang:
Aku fikir nak balik umah jep..then nak ciapkan data entry then nak submit pas2 leh dapat gaji..huhu
2) Nama samaran miszTERRA?
Emm..sah2 la miszTERRA 2 nama samaran aku kan..oke yang selainnya adalah tt, kaklepor n etc....
3) 3 orang yang miszTERRA sayang?
ni pon sah2 my famili..2 pon dah lebih 3 orang + kawan2 sume + cekgu2 n lect sume
4) Panggilan tuk si dia?
Emm..klu xde si dia canne yea??yela2..bukan bf tapi yang cakap sanggup tunggu aku lagi 5 tahun, dia suh aku panggil dia 'papa'. dia ingat romantik kot cam2 tapi aku lak ase nak muntah..oke tolong jangan gtau dia yea t kecik ati lak..
5) Hadiah yang miszTERRA impikan daripada yang tersayang
kasih sayang..kasih sayang..setia..jujur..if material lak Honda Jazz sejibik leh??
6) Blog mana yang miszTERRA suke visit
Seiklasnya sume blog aku ske g..bace2 n then jadi stalker..hehe tambah2 yang da kat blog list aku..klu leh ari2 nak visit tapi masa x mengizinkan..=(
7) Tag kepada 15 follower
adoiii..keje yang susah amat..emm aku bagi kat sume follower la leh?so sape2 ase nak jawap, silakan yea..

Yeaahhhh
done!!
misi berjaya..jum sambung berkomen2 lak kat YS..
xtau ape 2 YS..klik jep then kowang akan merasai sendiri keseronokannya..nggeeee


www.tips-fb.com

1 ulasan:

Nurul Mazni Sawal berkata...

thx 4 siapkan..n thx for puji firsya..
awww..malu!!!
hahahaha...