::MY LUVLY DEARIES::

Sabtu, 17 Julai 2010

::BIARLA BULAN BICARA::

ASSALAMUALAIKUM..

Malam tadi before tido aku layan jap lagu2 lama
tibe2 sayu je bile dengar lagu lama ni
memang aku suke dengar lagu ni dari dulu lagi
n aku fan of BROERY even xde la sehebat owang len yang leh dianggap sebagai "kipas susah mati"
aku sekadar mengenal suara n wajah serta lagu2 beliau
xpenah aku nak google pon sal kesah idop dia..g pon aku lahir n membesar bukan pada zaman kegemilangan beliau

Oke2..cukupla sedikit cite sal perasaan aku kat beliau
aku lebih tertarik ngan lagu "BIARLAH BULAN BICARA" n sume2 lagu popular beliau sememangnya mudah melekat kat ati aku

-BIARLAH BULAN BICARA-
Bulan sabit
Yang jatuh dipelataran
Bintang redup
Tanpa cahaya gemintang
Langkah tanpa arah
Sesat di jalan yang terang
Aku yang terlena dibuai pelukan dosa

Ingin pulang membalut luka hatimu
Ku pun tahu betapa pedih batinmu
Beri kesempatan atau jatuhkan hukuman
Andai maaf pun tak kau berikan

Air mata tulus jatuh di sudut bibir mu
Tak terlintas dendam di bening mata indah mu
Aku yang merasa sangat berdosa pada mu
Masih pantaskah mendampingi mu

Biar lah bulan bicara sendiri
Biarlah bintang kan menjadi saksi
Tak kan ku ulangi walau sampai akhir nanti
Cukup derita sampai di sini

Lirik lagu ni indah sangat bagi aku
kalau betol2 hayati mesti menitis gak air mata aku..memang aku lembut ati pon
meminta maaf memang senang tapi susahkan nak dapatkan kemaafan?
so, janganla sakiti ati owang2 yang sayangkan kite
hargailah mereka setulusnya

##ALL DA BEZ KEPADA AWAK..BELAJAR KAT SANE ELOK2 TAU, EVEN AWAK DAH JAUH DARI MALAYSIA SAYA AKAN TETAP INGAT AWAK. SEMOGA AWAK DAPAT REALITIKAN CITA2 AWAK.. BIARLAH BULAN YANG BICARA TENTANG PERASAAN SAYA PADA AWAK, WALAU SAMPAI BILE2 PON XKAN ADA MAKHLUK YANG MAMPU BUKAKAN ATI AWAK TUK SAYA##

www.tips-fb.com

0 ulasan: