::MY LUVLY DEARIES::

Ahad, 18 Julai 2010

::FAIRY MASCARA::

ASSALAMUALAIKUM..:)

Agak2 nya mesti da lagi kan yang still berjage time neh?
yela..esok kan cuti lagi so leh la tido lambat2
bangun pon lambat2..tapi bagi yang muslim n x angkat red flag 2 jangan terbabas subuh lak kang
pesanan penaja tuk penaja sendiri..ngeeee

Saje nak tanya..asal kowang x tido lagi neh??
qada belogwalking seperti aku kah??
kekekeh..kantoi sudah yang aku dah berkurun beberapa ari jep x jalan2 ke belog kowang
ampun pak..ibu2..sangat busy ngan training kat tempat praktikal
banyak pengalaman n pengetahuan baru yang dapat aku pelajari
insyaAllah..slow2 aku akan share ngan kowang oke

Oke..seperti bese..ari sabtu adalah ari tuk aku rilexkan diri
jenjalan sowang2..so tadi EMPIRE MALL GALLERY yang menjadi pilihan kaki aku tuk menapak
yang x tau di mana mall 2 terletak sile google sendiri..eiii kedek kan aku??
kat Subang Jaya jep..dekat ngan Subang Parade
tujuan utama tuk pegi L________, biar lah rahsia dulu
len kali if sume nya berjalan lancar seperti dirancang ngan izinNya, aku akan gtau gak
then, after nak melangkah kuar dari tempat 2 da lak sowang staff dia tanya aku

ChineseGirl: miss, u da belajar make up ke??
Aku: (ngan muke blur) emmm..xde la..nape yea?
ChineseGirl: i tengok makeup u canteq je..mascara u canteq, sesetengah orang nampak xelok. Pe brand u pakai?
Aku: owwhhh..(senyum bangga) i pakai Elianto je..yang limited edition, skang ni kan da sale
ChineseGirl: u da bawa x..kat Subang Parade da Elianto
Aku: ada2..(tros amik dalam beg then tunjuk kat dia) i suke pakai sebab dia tahan lama 9-6
ChineseGirl: dia bagi lebat ke??sesetengah mascara bile petang dia turun
Aku: x2..dia memanjangkan..yang ni oke, memang tahan lama

Oke..done!!!
saje nak share ngan kowang pe momen2 bez yang jadi kat aku ari neh
tau je kat Subang Parade da Elianto, cepat je kaki aku g sane
niat ati nak beli mask..alih2 perfume sekali aku beli
berbaloi kot sebab perfume 2 harga RM9.50 je pas discount 50%

Ni muke lum kuar umah..snap lu kot da yang xkena..tapi cam xketara sangat pon aku pakai mascara kan?
Kite close-up cket kat bahagian mate..sile abaikan kulit yang berminyak 2 yea sebab neh after berjimba2 sowang diri..ngeeee..nampak la sedikit lebat dari yang sebenar

Neh lagi bukti..kire memang bez guna mascara 2..dah 2 owang bekenan termasuk Ms.S, ozmate aku skang n tadi aku dah tolong belikan dia dat mascara..cian dia cari kat Bukit Raja xde..limited edition la katekan..:)
Neh dia mascara yang dah wat ati aku kembang ari neh..tqqqq bebeh
Ni dia..koleksi aku..terkini dari Elianto..tetibe aku jadi pengguna setia Elianto..padahal dulu guna mask je skang sume nak Elianto..ni la yang owang cakap penangan sale..wat kawan2 yang suke guna Elianto, sile2 la singgah jenguk sebab skang tengah sale sampai end of this month..next week kompem g lagi sebab nak beli mask..hehe

Ngantok sudahhhhhh
dah pukul 2.49am pon..mau lena dulu
insyaAllah jumpe lagi esok yea..nite2 all

www.tips-fb.com

2 ulasan:

Shiela Latif berkata...

cantik bulu mata tue...memang nampak kemas jer dia punya susunan... :)

Unknown berkata...

yeke sis??tq2..:)