::MY LUVLY DEARIES::

Selasa, 27 Julai 2010

::SIARAN TERGENDALA::

ASSALAMUALAIKUM..

Entry ringkas jep dari aku kali neh
salunya aku suke membebel panjang2..even xde owang nak bace pon
sebabnya ari neh aku x de mood
sume siaran tergendala
da 2 lak 2 siaran tergendala

1 - entry yang aku scheduled kan x jalan, sepatutnya publish pagi tadi tapi buka2 tadi x de lak
bile nak publish lak, da prob cket..da pic yang ilang, tros batalkan niat

2 - plan semalam nak g Jalan TAR ngan Ms.E pas attend talk kat AsiaEUniversity tadi
tapi tibe2 supervisor aku suh balik opis then prepare slide sal talk tadi
arggghhhhh..tenseng!!!
nak g beli tudung raya neh

p/s 1: cepat la imam muda Nuri @ sedara Huud Ms.E kite g London je la..manje2 kan diri yang tengah tenseng
p/s 2: takot pikir nak jawap exam TBE ari sabtu neh

www.tips-fb.com

0 ulasan: