::MY LUVLY DEARIES::

Selasa, 27 Julai 2010

::FULLHOUSE SO FULLMOUTH::


ASSALAMUALAIKUM..
Monim2 alls..:)
sangat epi ari neh sebab xyah masuk opis..(hope so)
sebab ari neh kena attend 1 talk kat KL..kat Kg Attap tapi lupe name that U @ colleague
talk sal Islamic in finance kalau x silap aku..t balik talk aku betolkan if clap eh
then disebabkan talk berkemungkinan abes kul 12.30, so aku n Ms.E dah plan nak g jenjalam cari pakwe @ imam muda tudung kat jalan TAR
kena beli awal2 sebab bajet nak balik kampung 1st week pose so leh tunjuk kat adeq n mama n macik2 kot2 dowang da bekenan leh aku tolong belikan (n jualkan ngan harga len cket..nak cover tiket balik raya t) =)

Oppsss..salu lari tajuk kan aku neh?
act nak cite sal perjalanan weekend aku ari tuh..setepat2 nya pada ari Ahad
memula bangun pagi2 bajet nak ciapkan data entry tapi terpikir lak baju berendam dalam baldi belom dibasuh
so gagahkan diri basuh baju dulu then sidai
elok jep duk depan lappy nak wat keje, Ms.S rumate aku balik ajak lunch tapi aku cakap on diet, mam roti n biskut cukop
agak2 kul 2 cam2 dia cite lak sal dia g mam kat Fullhouse kemarin ciap tunjuk pic air dia minum g
adoiii..aku memang dah lama tingin nak mam n amik pic manyaakkkk2 kat sane
so..cepat2 berciap sebab nak kejar lunch combo kat sane
sampai sane around kul 3.30..setengah jam masa abes cam2 jep coz nak cari parking
bese la weekend..owang memang ramai kat Sunway Pyramid 2
sib bek lunch combo 2 sampai kul 4 so sempat g (save duit sebab memang beza sangat harga bese ngan harga lunch combo)
kowang2 yang nak g mam sane d nasihatkan g time lunch combo which is 12 - 4pm oke
malas nak taip panjang2..bukan kowang baca pon kan??kan??kan??
soooooo..picca snap timeeee
~
~
~
~
~
~
Muke lapar + excited
Our meal!!!Ms.S order Carbonara Spaghetti set n aku lak order tuk owang diet Caesar Salmon set
dat set including mushroom soup, fruit tart n lime iced tea
memang cedap sangat yang aku punya..salad dia memang terbaik dari ladang, Ms.S jeles ngan aku n asyik duk curi aku nya jep
paling aku suke dat tart..dua2 tart aku mam..tq Ms.S kerana dermakan tart anda..:)
mushroom soup dia pon oke gak
harga pon berbaloi2..Ms.S nya set harga RM16.90 n aku nya lak juz RM13.90
owner Fullhouse sile bagi discount banyak2 kat aku sebab tolong promotekan
oke2..sambung snap2 after dah kenyang

Dekorasi dalam Fullhouse memang canteq sangat
ouhfff..tulum2, aku nak umah yang camni
kan bez kalau imam muda Nuri @ sedara Huud da owang lamar aku kat cni..(,")

Last pose..dah2 ckop2 la berangan nak jadi model
malu cket kat owang ramai duk mengata, dah xbtol agaknya minah 2 owang neh
tapi kan..da aku kesah????ngeeee

If kamu2 nak try makanan n rasai kecanteqan Fullhouse neh sile2 la terjah kat Sunway Pyramid, LG 1.96
n for more info leh terjah web rasmi Fullhouse kat [SINI]
oke la..len kali aku hidangkan lagi makanan2 bez d tempat2 makan yang aku ase bez oke
sebab aku kan pencenta makanan..sekian


p/s: ni lah entry yang sepatutnya d publish pagi tadi..sile jangan kompiuskan diri anda2 sume yea..sekian!!

www.tips-fb.com

0 ulasan: