::MY LUVLY DEARIES::

Ahad, 25 Julai 2010

::CINTA TERAKHIR::

Kau Cinta pertamaku
Engkau cinta terakhirku
Tiada apa yang bisa menafikan kasih kita...

Kau ayu dimataku

Satu antara seribu
Tiada tara didunia...

Mungkin kan terputus di tengah jalan

Mungkin kan terlerai tanpa ikatan
Usah ragu dengan takdir...

Mungkin kitakan berbeza haluan

Berakhirnya cerita percintaan
Segalanya ditentukan Tuhan....

ASSALAMUALAIKUM..


Malam neh mode jiwang cket..bukan sebab aku dilamun centa
tapi memang aku suke sangat ngan lirik lagu nyanyian Aiman neh
sangat bermakna bagi aku
kalaulah da imam muda tujukan lagu neh tuk aku, bahagianya aku ase..:)
stat suke lagu neh time cite Aliff Firdaus..skang pulak da jadi OST tuk cite Ilusi
tibe2 tingat lagu neh balik bile semalam aku bersatu kembali ngan geng T_4
upenya ketige2 bff aku neh layan cite Ilusi then dah terminat ngan lagu Cinta Terakhir
tahniah wat penulis liriknya Hafiz Hamidun sebab mampu mencipta lirik yang sangat bermakna..clap2

Lari tajuk cket..meh2 cni dekat cket aku nak cite..
semalam aku epi sangat2..susah nak describe
bukan sebab da imam muda melamar aku tau tapi sebab kitowang iaitu TERRA, TIRAMITSU, TSUNADE n TOORA (T_4) dapat gathering setelah beberapa purnama terpisah
wahhhh..windu giler ngan dowang sume
tapi kitowang meet jap jep coz Tiramitsu n Tsunade rush nak g Genting

Kowang banyak g cite yang x sempat nak share, pillow talk pon x wat lagi
emmm..xtau la bile leh pillow talk g ngan kowang2 sume
amik pic pon x sempat semalam tau x????
kowang jangan balik negeri masing2 cepat2 tau..jangan tinggalkan Terra kat cni sowang2 tau
lagu neh Terra tujukan tuk kowang 3 owang
Terra windu kowang..Terra cayunk kowang sangat2
kite jangan putus kawan oke..promise oke!!!




p/s: last2 entry, air mata tibe2 nak kuar..:(

www.tips-fb.com

1 ulasan:

oya berkata...

wah lirik lagu ye...