::MY LUVLY DEARIES::

Isnin, 5 Julai 2010

::OUH THAT GUY::

ASSALAMUALAIKUM..
Semalam xsempat nak update blog
walau pon manyyyaakkkk sangat nak cite pe yang jadi time weekend tapi da sesuatu yang cross da line
semalam yang penat n semalam yang bermakna
that guy..he makes me smile

he makes me happy..:))
Apakah maknanya sume neh??
dalam ati telah ada tamankan??
aku still kompius..kawan2 tulum aku oke
aku kompius ngan perasaan sendiri
aku dah xboleh nak tafsir bahasa hati sndiri
ouhhhfff..neh buatkan aku rimas

wat happen 2 me??
dat guy xensem,
dat guy xkaye,dat guy xde la pelajaran tinggi sgt pon..
tp dat guy make me hepi today..
n i want it more..huhu
(neh status FB aku semalam..da sape2 leh tulum tafsir?)



www.tips-fb.com

4 ulasan:

FyZa berkata...

i am in love kot..keh3..;)

Cahaya Kehidupan berkata...

miss terra dlm hati da ada LOVE..kebahagiaan tidak diukur dgn rupa paras,kekayaan etc,kebahagiaan sebenarnya diukur dlm kiter sendiri...kalo dia da cukup buat kamu tersenyum bhagia bermakna dia someone buat mu...yaty tak leh nak coment pnjg coz yaty pun lum ada chenta hati lagi...hehe...=]

Unknown berkata...

fyza: erk??adoii sy lum sdia g neh nk bercenta2..huhu

yaty: thnx dear..anggap 2 nsihat tp 2 la..still xready 4 luv relation yet

Tanpa Nama berkata...

siapakah orang ini huh