::MY LUVLY DEARIES::

Ahad, 4 Julai 2010

::MY MIND IS THE SCENE OF THE CRIME::

ASSALAMUALAIKUM
Canne weekend kowang??ari neh da epi??
da wat pe yang dah di plan semalam??
aku..dah..alhamdulillah


poster
Leonardo kah itu??ouhff my BF a.k.a artis kesayangan yang ke 55

What my most valuable secret in my mind that I don’t want to be stolen?
Of course la kepandaian aku kan??tapi pandaikah aku?? (hanya mereka n kuarga mereka jep yang tau)
setiap manusia memang pandai n hebatkan?
even xreti mengeja pon kite tetap pandai..pandai dengan cara kite sendiri
aku tengok owang sekeliling aku neh sebenarnya xnak menggunakan kepandaian masing2
senang cite malas..malas tuk berfikir luar dari kotak (think out of da box)
malas tuk solve problem..yang rajen hanya merungut n lari dari problem
so,sume nya nak pikir negatif if da pape perkare buruk berlaku
aku sedang belajar n kawan2 pon salu cakap yang aku neh salu cool
aku xtipu oke..betol da member aku yang cakap cam2
sowang cakap aku neh cool jep..xde nak gabra2 @ tunjuk panik bile exam makin dekat
coz aku percaye..pe yang kite wat akan reflect kat kite balik
so,aku dah usaha study..dah minta doa banyak2 kepadaNYA..then aku tawakkal lah
think positive n percaye ngan ganjaranNYA
sowang kawan gak penah cakap yang aku neh nampak cool even keje banyak
dia cakap dia xleh wat cam aku,dia dah panik n marah2 time 2 sebab keje banyak
aku cakap kat dia..kite usaha dulu wat setakat terdaye..insyaAllah kite mampu ciapkan
conclusionnya aku salu think positive..hadapi idop neh ngan senyuman
aku tau susah bagi sesetengah owang nak wat cam2 n senyum bile tengah susah ati @ da problem
tapi aku percaye ngan law attraction..bile kite yakin ngan pe yang kite nak
minda separa sedar kite akan bekerja tuk kite focus dapatkan benda 2
so,aku xnak sape2 amik rahsia awet mude aku neh..minda aku neh
rahsia yang paling beharga skang neh sebab idop makin mencabar
kalau kowang nak..g cari tuk guru sendiri.
Sekian..1st time neh join nak tiket free
t leh jumpe Leonardo awal dari kowang..heheheheheh
jangan amalkan budaya mencuri yeap..t idop xtenang gak

www.tips-fb.com

0 ulasan: