::MY LUVLY DEARIES::

Jumaat, 23 Julai 2010

::MANUSIA PEROSAK::

ASSALAMUALAIKUM..

Selamat pagi alls..:))
kowang2 yang sedang mengadap lappy,pc sume dah bekfes ke?
kowang2 makan pe?aku tengah lapar ni
dah la semalam x dinner ngan proper juz makan biskut jep
2 la..nak diet lagi..huhuhuhu

Pagi neh aku memang leh on9 n blogging ngan tenangnya sebab supervisor aku x masuk opis ari neh
beliau x sehat..cian dia..aku doakan saket dia x melarat2
maybe En.Zahed x sehat sebab semalam dia cbok ngan appointment luar 
semalam pon kitowang x masuk opis gak..sebab kitowang g training kat KL
owang dari HwangDBS da bagi presentation sal new fund yang bakal dowang launch next month
da 2 fund..1 yang close ended fund tuk masa 2 tahun n 1 lagi yang open ended fund
cam bez jep bile dengar Mr.Wilson n Mdm.Stella present sal AUD Income Fund
aku ase bez sebab aku memang plan nak bawa famili aku g Australia
doa2 la impian aku 2 tercapai eh..insyaAllah

Oke2..dah melalut lak
sebenarnya nak cite yang sowang mamat 2 memang suke jadi perosak
salu merosakkan idop aku
memang aku tenseng giler ngan mamat 2
tapi nak wat canne..aku dah lama kawan ngan dia, dari form 1 lagi
so bile dia ajak jupe aku on je la
ingat dia leh dipercayai la kan..tapi hampa sangat
kecewa aku ngan mamat 2
dah la pakse aku teman dia kuar malam2
alasan dia nak jupe kawan sekolah kitowang yang baru sambung study kat UiTM Shah Alam
menyesal giler aku ikot dia malam 2
if aku xikot dia kompem la benda ni x jadi
tapi nak wat canne..nasi dah jadi bubur
x de mood dah..kowang tengok je la pic2 kat bawah..bukti dialah manusia perosak yang berjaya




Ni la rupenya manusia perosak 2
dah la rosakkan diet aku, dia lak bez jep duk gelak2 sambil gayut ngan awek dia
camni la jadi nya bile Mr.N dah berbaik2 ngan Ms.N..gayut je kejenya..:)
jangan gaduh2 lagi yea my fren2


Ni lak rakan subahat si manusia perosak..Mr.S yang baru sambung study
welcome 2 UiTM oke..jangan men2 t lambat kawen


Ni dah selamat..hehehehe
kenyang wei..senyum jep even awal2 2 membebel gak kat Mr.N sebab dah rosakkan diet aku


Act, da lagi 3 owang rakan subahat manusia perosak
tapi x sempat lak nak snap pic dowang sebab dowang pon sampai lambat
owang dah kenyang..sendawa cakap alhamdulillah sume baru nampak batang idong dowang
malam 2 memang bez sangat..dapat kumpul ngan kawan2 lama
imbas kenangan lama
cakap sal future..sal keje..sal study..sal investment..sal takaful..sal dream car
ouhfff..macam2 la..mish dat moment
nak lagi kumpul ngan manusia2 perosak sume
even kowang dah rosakkan diet aku yang x mau mam ayam kan
tapi aku tetap cayang kowang


FWEN 4EVA..xoxo

www.tips-fb.com

3 ulasan:

NuMeeQah berkata...

wohoo..~ besnya dpt jumpa kwn lame..
xpe2..kfc tuh..sedaaapp hehehe

nisa j ramli berkata...

heheuuu.
tak payah diet larh, kan dah kurus.
makan je, sekali boleh bedal kan.
kikiki

Unknown berkata...

numeeqah: yes dear..mmg bez dpt lepak cm2..leh gosip2..hehe bezkan,dh lm sbnarnya xmsuk kfc

ketingting: kena la diet,t nk pkai kebaya..berat dh nek sjak2 praktikal neh..huhu