::MY LUVLY DEARIES::

Rabu, 21 Julai 2010

::AKU MEMANG X LAYAK::

ASSALAMUALAIKUM..

Sekadar nak meluahkan ase ati
aku sedar aku ni x sesempurna mana pon
even memang xde manusia yang sempurna dalam dunia neh
niat aku sekadar nak menegur
salah ke?? Islam pon menggalakkan amar ma'ruf nahi mungkar
menyeru ke arah kebaikan n mencegah kejahatan
memang sifat manusia kot..cepat melatah bile ditegur
ase diri terlalu baik
aku sedar aku x sebaik kau yang dah tunang
sebab aku x sebaik kau la kot aku single sampai skang..aku tunggu imam muda prince charming la

Jeleskah aku bile menegur begitu??
ya Allah..xde sekelumit pon perasaan 2
aku sekadar menegur sebab aku kenal kau dah lama..dari sekolah lagi
tapi biar la..nak wat canne, maybe kau yang dah xanggap aku ni kawan
yela..kalau kawan xkan kau xinvite @ at least gitau yang kau nak tunang kan
tuk pengetahuan kau..aku xjeles
n memang kapel2 neh xde dalam kamus idop aku skang
aku pernah buat silap besar dulu n sampai skang aku nyesal
so aku juz nak nasihat KAWAN2 aku supaya xtersalah langkah

Dah kau ase cara kau betol..xpe la
aku xde hak nak kate ape lagi
aku dah jalankan tanggungjawap aku
aku doakan kau bahagia n cepat2 la halalkan hubungan 2
sekian!!

p/s: maaf if kawan2 blogger kurang mengerti entry malam ni yea..:)

www.tips-fb.com

11 ulasan:

nisa j ramli berkata...

sabar je la. Allah kan ada, berd0a banyak banyak. tanak sedih sedih ok. hehe

Unknown berkata...

tengs dear..yup,xmau cdey2..promise

Asyraf Hamasaki berkata...

ouh sudah
lagu tu jadi dia
mu buke sep aku doh :-)

Hahah rileks2 sudah

prince charming is here wahahhah a:-p

Unknown berkata...

asy : xkan nk ptus kwn sbb 2 kot..kuakuakua..xpe la even da ase terkilan kn..prince charming kah??kite mau imam muda leh?

Nurul Mazni Sawal berkata...

mmg agak kurang paham sket sebb guna loghat kan..
tapi paper pun sabar jerlah yer~

Syahrul Iman berkata...

sabar je la..at leat dah terlps tnggungjwb untuk tegur die..

Unknown berkata...

firsya: hehe..sowi la yunk..xsempat nk translate ke bhsa melayu standard btw tengss..dh cool da

iman: yup..ur right,yg mn xelok wajib d tegur

NuMeeQah berkata...

fhm fhm...lex sis

:)

miZz_nizZ berkata...

jgn sdey..huhu.klik ur nuff too

JMR berkata...

nok tegor saing2 meme gini la jadik..bek tengok jah..biarlah ko dio tu..

Unknown berkata...

numeeqah: sudah rlex n cool dah..tq dear

mizz_nizz: xkan cdey juz tkilan..thnx klik uncle nuff sy

JMR: 2 la psl,xnk tgur tkot owg len yg ase menyampah n leh tmbah dosa umpat sume..tp mmg xnk dh tgur2 dia,dia ase dia wt btol