::MY LUVLY DEARIES::

Sabtu, 31 Julai 2010

::DIA KENA MARAH::

ASSALAMUALAIKUM..

Tengah study neh tapi tibe2 gatal tangan nak update blog lak
tibe2 lak idea terdatang menerjah kat kepale otak
so x leh simpan lelame t berulat berhabuk sume :)
Nak cite sal on da way balik tadi
tengah beratur panjang nak beli tiket komuter kat KL Sentral
tibe2 da upcoming call
tengok name caller...ouhfff x mau layan
tapi cian lak..ntah dah wape kali x layan + ntah wape kali x reply sms
bile di tanya nape x reply..laju2 aku jawap kedit x de
memang tol pon kedit x de..aku x tipu oke
dia cakap x kan x leh korban cket topup RM3?
aku jawap banyak benda lagi nak guna duit
ingat duit jatuh dari langit ke??? (kasar ke aku?)
dia cakap lagi x kan demi kebahagian pon x leh..kebahagiaan x leh nak d beli
eiii..tau x aku nak muntah bile kau cakap cam2?
abes 2 aku kat cni nak makan pasir sebab nak melayan kebahagiaan kau
x de maknanya aku nak wat sume 2
aku bukan cam dulu oke..cair ngan madah berhelah lelaki
then sebab ni la aku terpakse kecewakan kau
kite x kan sefahaman oke..sile la paham
susah nak fahamkan kau yang aku x nak kau @ mane2 lelaki lagiiiiii
padan muke kena marah..puas ati aku!!!!

p/s 1: tolong jangan ganggu idop saya lagi, saya nak study tuk test esok..doakan saya lulus yea
p/s 2: tahniah IM Asyraf!!! tapi ati saya tetap pade IM Nuri n sedare Huud :)

www.tips-fb.com

5 ulasan:

wan berkata...

semoga kita mendapat hidup bahagia dunia dan akhirat

Unknown berkata...

wan: insyaAllah

Puisi Terakhir Soe Hok Gie berkata...

salam ukhuwah...terima kasih sudah menyempatkan untuk singgah

Syahrul Iman berkata...

macam kasar Ckt kot..hati lelaki pown ade taman gak..ahaks..

Unknown berkata...

puisi terakhir SHG: salam ukhwah n same2 :)

iman: kasar eh??nak wat canne, ssh nak bg phm sngt..huhu