::MY LUVLY DEARIES::

Jumaat, 30 Julai 2010

::JOM PEGI KARNIVAL MASJID::

ASSALAMUALAIKUM..

Ari neh dah Jumaat..penghulu segala ari
ari yang mulia kan??
yang laki tentu tengah berciap2 nak g solat Jumaat
yang pompuan lak berciap2 nak g jenjalan ke nak g shopping2 @ gosip2??
oke2..aku tau kowang sume bek2, x de nya nak gosip2 kan??

Ari neh aku nak ajak kowang2 sume g Masjid Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur
da karnival kat sane
n da macam2 pengisian sepanjang karnival 2
memang sangat berguna, bermanfaat n seronok gak
leh derma darah, wat pemeriksaan kesihatan, senamrobik, majlis ramah mesra bersama Hakim Tilawah al-Quran Antarabangsa, majlis khatam al-Quran dewasa & kanak-kanak, n banyak lagi yang kompem bez2


Nak tau lebih lagi kowang leh usha2 web rasmi kat [SINI]
jum2..kite jumpe di sana yea
aku n Ms.E akan berada di sana dalam kul 2 lebih oke
jangan lupe eh..jumpe di sana..insyaAllah

www.tips-fb.com

3 ulasan:

Jari Berbicara berkata...

menarik...
baguslah dibuat benda2 mcm ni...
berfaedah la utk org ramai...

Nur Hayaty berkata...

semoga karnival ini ,mendapat keberkatan oleh Allah swt..=]

miszTERRA_SF_ berkata...

jari berbicara: btol3..bnda2 cmni yg perlu dprbanyakkan buknnya prog hiburan semata..jum la kay, esok sy g lg tp lewt ptg cket coz esk da test takaful

yaty: insyaAllah..moga sume pon mndapat kebaikan