::MY LUVLY DEARIES::

Isnin, 21 Jun 2010

::SEMINGGU SUDAH::

ASSALAMUALAIKUM..

Selamat petang n selamat ari Isnin
adakah Monday blues melanda??
aku..da la cket2 pagi tadi 2 pon sebab xciapkan slide tuk presentation
tp alhamdulillah..sampai jep opis trus wat n xsampai setengah jam dah ciap
hehehe..wat last minute,komen pon ala2 last minute

Pe yang seminggu yeap??
emm..seminggu di umah baru la..hehehe
dah seminggu upenya
kat umah baru neh wat aku lebih berdikari
yela..nak g mane2 pon kna usaha sendiri
kna cari jalan sendiri n syukur sangat da senior n kawan2 lame yang masih sudi nak nolong
thanx sangat kat MsE coz banyak tolong aku
also thanx manyaaaakkkk lemon kat MrN..
**mu la sain paling bez,tolong aku n jage aku..insyaAllah da rezeki aku balas balik sume plus banje make oke**

Kat tempat baru neh yang bez sebab dekat ngan train n dekat ngan Sunway Pyramid
jalan kaki je beb..abis la duit loan aku t..hehe
yang xbez pagi2 kena jalan jauh tuk tunggu bas g tempat kje
xpela..exercise kaki..kuikuikui
setakat neh ozmate sume oke juz xwape bez sebab umah xde tv
lagi 1 yang paling aku menci tenet slow giler babas
aku pon xtau asal P1 kat sane giler slow
lagi slow dari semut n kure2 kot..adoiii
so,sowi sangat membe2 sume coz aku xdapat nak blogjoging time weekend
tapi xpe..juz tinggal jejak,once tenet dah laju aku pasti singgah
da lagi tau aku xsuke..emmm
kat apartment neh manyyyaaaakkkk giler foreigner
tambah2 yang kelam tuh..alaaaa si gagak itam 2 le
rimas aku..plus takut time nek lif sensowang
yaAllah Kau selamatkanlah hambaMu yang kerdil neh..ameen

K lah..2 jep nak cite
lum cite tamat..nak share pics time aku pindah umah
bez time 2..pengalaman pertame nek lori..kekekeh

**NI LA LORI YANG AKU NEK TUH..AKU DUK DEPAN LA DER BUKAN KAT BELAKANG..HUHU

**NEH LA HARTA YANG DIBAWA NGAN LORI TUH..TILAM NEH RUMATE AKU NYEA OKE
**NEH LAK RUMATE AKU..MsS N HER BF MrAR..THANX DEAR MANYAAKKK TOLONG TIME NEH,UR BF PON NICE SANGAT

**VIEW DARI BALKONI UMAH TIME SIANG ARI


**VIEW TIME MALAM LAK..GREAT

www.tips-fb.com

5 ulasan:

Amy Abdul Rahman berkata...

sANGATTT CANTIK VIEW NYE !

Jari Berbicara berkata...

mentari courttttt....!!!

Unknown berkata...

white girl: kan..canteq sgt,ske tgk time mlm smbil lyn angin sepoi2 bhs

jari berbicara: canne kamu leh tau neh mr.kay?

Vancouver berkata...

mentari courttttt....!!!

Unknown berkata...

vancouver: yea anda btol..emm anda neh spe yea???misteri..