::MY LUVLY DEARIES::

Selasa, 22 Jun 2010

::JUM TAYANG MATA MENAWAN::

ASSALAMUALAIKUM..

Salam sejahtera kawan2..eiii
epi+penat layan kak umi..class grooming r
syokkkk!!!!!!!very interesting+bergune

Oke la lum balik..aku nak tayang mata jap
mata yang menawan tapi menawankah??
act aku nak join contest la
dah wpe ari dah NUMEEQAH 2 invite
memang excited nak join juz mase jep xde
bz keje..lalalala~

Owang dah jemput so kena la penuhi yea x??hehehe
thanx dear NUMEEQAH coz sudi invite i

Setiap contest kompem la da syarat kan??
so,kowang yang nak join leh usha belog FATENCUMYL yea tuk amik tau syarat2 tersebut
syarat2 nyea cam bese2 jep..senang jep oke


Adiah contest neh pon memang bez sangat..memang idaman kalbu aku..kekekeh
k la..xmo buang mase
so,neh la pic mate yang aku nak pertaruhkan
kowang jangan gelak lak tau
~
~
~
~
~
~



Lastly lum tamat cite neh
aku nak tag membe2 len
jum la join wahai:~
-MISZUTHE
-COKIECOKIE
-WHITEGIRL
-OYA
-MISSTORA

www.tips-fb.com

5 ulasan:

cokiedacomot berkata...

tengs dear , nanti cokie buat okeyh . have a nice day :))

Unknown berkata...

ur most wlcome..jum kte sm2 tayang mate..t mng share eh
hehe

Amy Abdul Rahman berkata...

0kay thanks lalink :)

Nurul Mazni Sawal berkata...

gudluck dear!!!

Blogger berkata...

dari kerana mata..