::MY LUVLY DEARIES::

Rabu, 23 Jun 2010

::POSTO+HADIAH::

ASSALAMUALAIKUM..

Dah lunch ke sahabat2 sekalian??
ari ni aku xlunch..reason: xde owang nak teman..huhuhuhu
cdey x??
Ms.E mc ari neh suh aku sensowang jep kat opis neh
bos pon xde..kul 11 lebey tadi dia dah kuar..hehehe
so aku leh bermaharajalela kat opis neh
pe g..on9 la!!!kekekeh
jangan gitau bos aku lak eh



Entry neh saje2 nak share ngan kowang sal blogshope aku
saje nak kasi promote cket..hehehehe
kowang2 dah melawat ke blogshope miszTERRA??
if dah..time kaseh daun keladi..len kali jenguk lagi eh
if lum..emmm better kowang g tengok cepat!!!
bukan susah pon..tekan jep [SINI]
jaat kan pakse owang??
oke2..kalau xnak tengok xpe oke
xnak bace aku membebel pon xpe..tekan jep pangkah kat atas tuh..ngeee


Neh lak novel yang akan di post
eh..1 dah post kemarin..plus ngan 1 adiah kecik tanda TQ jadi 1st buyer novel aku
bek ati xaku neh???
saje wat camni coz nak surprise kan customer..agak2 dowang terharu x?
dah la harga postage aku xcharge pon..pas2 berbalut sakan
act nak cari kaler blue sebab blogshope aku tuh temanya biru tapi xde lak yang canteq
ijau pon oke gak kan??
1 g novel 2 bajet nak post ari neh tapi disebabkan aku xturun lunch so terpakse lak tnggu esok
my dear customer..sile sabar yea..hehe
act each customer akan dapat kad cam 1st pic atas 2 tuk di collect coz each kad da point..sampai mase yang ditentukan customer2 aku leh la send back kad tuk redeem ngan pape stuff
tapi xsempat g nak printout kad tersebut so sowi sangat eh my dear customer

So,pe pendapat kowang2 yang dah jenguk blogshope aku???
pe yang kowang ase masih kureng n need to improve??
sile2 la bagi pendapat yang bernas eh..TQ all

www.tips-fb.com

0 ulasan: