::MY LUVLY DEARIES::

Jumaat, 4 Jun 2010

::PHOTOGENIC KE AKU??JOIN CONTEST::

Ari 2 yang act xsure da exact ari
aku dah d tag oleh beliau yang aku cayang iaitu COKIECOKIE
bukan tag bese tau tapi tag tuk join contest
tQ kamu ketat2 tau tapi
emm..sowi eh dear coz baru skang sempat nak menjawap n join contest 2
emm cam menarik gak contest neh n
contest tersebut adalah...

~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~

**CONTEST PHOTOGENIC BY YEYEN aka IZYAN IZZATY

TARIKH TUTUP LAK PADE 30 JUNE 2010!!

Setiap contest 4 sure la da syarat kan
syarat2 dia simple jep
nak tau details contest n syarat2 kowang leh la usha empunya belog yang wat contest neh
kowang g jep ke belog YEYEN yang sangat bek ati ni oke

So..tuk contest neh, pic yang aku ase photogenic n xphotogedik adalah..

~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~

(sile marah if tergediks lak..hehe)
aku terpakse menyilaukan sedikit pandangan mate kowang..sowi
itu di atas sebab2 yang xdapat dielakkan
aku ske pic 2 sebab ase meriah jep
wane wani kan pic 2?
belon wane wani..baju aku pon wane wani
ase idop pon ceria n penuh wane wani
g 1 aku ase muke aku nampak kurus sedikit d cni yea..ahaks

Oke la xmo cite panjang2..
skang aku nak tag mereka2 lak
mereka yang bertuah d ari Jumaat yang mulia ini adalah:
@ NAOMEI
@ MISS TORA
@ CIK SHANASHAIDA

##SELAMAT JOIN CONTEST YEA SUME..SEMOGA BERJAYE##

www.tips-fb.com

1 ulasan:

Nurul Mazni Sawal berkata...

gud luck dear~
hehehe~~
cntik gmbar..pegang belon ag..huhuhu..
btw, dear..jom tengok entry baru sy nie:
Soal+Jawab