::MY LUVLY DEARIES::

Sabtu, 5 Jun 2010

::ANUGERAH DARI ORANG KAMPUNG::

ASSALAMUALAIKUM

Weee..sangat epi sebab dapat award lagi
baru pasan upenya dah lame saudare ABU LUQMAN bagi award neh
time kaseh..thank you..syukran..rombathanx (suke ati jep eja)
ase sangat berbesar ati diiktiraf sebagai pengunjung setia belog beliau
dah ase cam dapat anugerah bintang paling popular lak..ahakz


Aku memang suke berjalan2 di belog beliau iaitu di http://kachipemas.blogspot.com/
siyes banyak info bergune
xrugi tau kowang pon rajen2 ke belog saudare Abu Luqman neh
xcaye kowang g tengok skang jugak!!!

Namun begitu beliau jugak da menyediakan soklan2 cepumas untuk dijawap
bagus gak kan..tuk owang len lbey mengenali sape MISZTERRA (da ke owang nak kenal)

@ Namakan lima nama yang selalu kawan panggil

> SITI
> TERRA
> AKAK
> TEH
> NURUL
> LIZA
> KAK LEPOR
> BLURRY (Haaa..kan dah terlebey sudah)


@ Apa yang anda buat semalam:-
> G keje a.k.a practical
> Tumpang tido umah Ms.E
> Ciapkan slide tuk presentation
> Present sal Shariah-compliant stock (yang lazim dibuat 2 xyah la kot nak mention)


@ Kenapa ya Abu Luqman suka sangat dengan Kapal Ye ?
> xwape nak sure act tapi my personal opinion coz kapal 2 melambang kan kehidupan @ kite sendiri yang belayar tuk menuju destinasi yang utama iaitu kehidupan di alam kekal abadi..pelayaran yang mengundang 1000 macam pergolakan seperti mana kapal yang salu dilambung ombak.. (adakah betol saudare???..hehe)


@ Lima perkara yang membolehkan kita gembira...
> Dapat mendekatkan diri kepadaNYA..which means melakukan ibadah,bagi aku banyak sangat halangan tuk manusia seperti aku neh tuk dekat ngan dia so bile kadang2 dapat betol2 menghayati Quran..aku ase gembire+terharu+bersyukur.
> Melihat n menggembirakan famili..aku bahagia sangat if aku dapat wat famili aku tersenyum n bangga ngan aku.
> Menghabiskan mase ngan owang2 yang kite sayang
> Dapat mencapai @ memiliki pape yang sangat2 diidamkan
> Mempunyai n menjadi sahabat yang memahami n saling menyokong dalam suke n duke


@ APA PERASAAN ANDA MENJADI BLOGGER.
> xsangka act aku mampu punyai belog..2 lak tuh.Dulu asek bace belog owang jep.Since dah da belog sendiri ase teruje dapat share sumthing n dapat kawan2 baru..


@ LAMAN MAYA MANA LEBIH MUDAH DIKENALI FACEBOOK ATAU BLOG. ?
> Personal opinion lagi..FB,maybe xsume owang rajen tuk membace @ menulis..hohohoh

@ Apa sumbangan anda terhadap orang Islam yang di tindas..
> Insan yang kerdil tapi aku percaye da sesuatu yang mampu aku wat..starting 2 boycott any products from country yang terang2 menindas owang Islam..in da same time,doakan sadare2 seagama kite yang ditindas 2 dilindungi..moga Allah SWT menyelamatkan mereka n perginya mereka bukan sia2.


**AKHIRNYA..SELESAI SUDAH..TQ YANG AMAT SEKALI LAGI YEA SAUDARE ABU LUQMAN..LEN KALI BAGI LAGI YEA..MOGA MURAH REZEKI ANDA..HEHE**

www.tips-fb.com

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ada juga anugerah cm ni ea..
tahniah dapat anugerah!!

Penulis Rindu berkata...

Salam Ziarah Pagi Pagi Ye....Tahniah dapat jawah my Bahtera..ada 2 jawapan...1 betul dah k.

Cik Paro..rajin rajin lah mai blog saya ye

Unknown berkata...

CikParo: 2 la..xsgka dpt awrd 2..hehe
t rjin2 la jenguk blog A.luqman..xrugi tau

A.Luqman: tQ sgt2..pe jwpan yg 1 g ea?..truje nk tau

Penulis Rindu berkata...

1.betul hidup bagaikan bahtera. Menjalani liku liku kehidupan kita diatas muka bumi ini dengan penuh pancaroba.

2. Abu Luqman suka belayar naik bot gi mancing dengan kawan kawan. mengharungi lautan luas ye...buat masa ni relex sat..kena buat keja sikit