::MY LUVLY DEARIES::

Ahad, 6 Jun 2010

::STYLE RAMBOT YANG PELIK??::

ASSALAMUALAIKUM..

Pe khabar agak2nyea para blogger ari ni??
pe plan ari Sabtu neh??
dah stat cuti skolah kan
kompem ramai parents yang dah da plan canteq punye tuk anak masing2 kan??

Aku??
emm..pe yang aku nak wat ari ni eh?
plan nya banyak..ciapkan slide,ciapkan report dalam log book
then..masuk umah baru
baru suku dari yang di atas yea mampu aku wat setakat neh

Berbalik kepada tajuk entry *Style rambot??
kowang mesti punyea style masing2 kan
yang guys skang neh dah macam2 style aku tengok
tapi yang terpacak @ still standing bak kate 1 iklan 2
still jadi pojaan kalbuku
yang pompuan lak..emm
xsure la aku ske style canne coz aku kan pakai tudung
senang cite natural nyea style kot yang aku ske..=)

Kat cni saje je aku nak share beberapa pic style rambot yang pelik
sekadar ske2..gelak2..ilangkan penat
kowang layan je la ek..

>1- STYLE ALA2 NOH HUJAN KOT ke buah kelape..??



>2- STYLE AWAN YANG TERPILU agaknyea kot??



>3- STYLE LIHATLAH BIBIRKU SEKSI BAK JOLIE..oppss??



>4- STYLE ALA2 TANDUK RUSA??unicorn pe yea gak kot..



>5- STYLE POMPUAN SASAU BARU KEMATIAN SUAMI..=(



>6- STYLE AKULAH PENCINTA BINATANG




SEKIAN..mau lebey lagi?sila usha [di sini]
thanx kepada ISU HANGAT yang menyediakan pic di atas yea

**SEKADAR MENGHIBURKAN HATI YANG RAWAN & RISAU..MY GRANDMUM BARU MASUK HOSPITAL SEMALAM..ARAP2 XDE PAPE YANG SIYES KE ATAS BELIAU..SEMOGA NENEK CEPAT SEMBUH..**

www.tips-fb.com

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pelik2 je style rambut dieorang..
kreatif pun ada..
hehehhe..

Amy Abdul Rahman berkata...

Merepek gila style nye haha

Unknown berkata...

Cik Paro n White Girl : tau xpe..kreatif 2 mmg la tp xde motif..da ke owg snggup kuar umh jln2 wt style cm2 kn?

oya berkata...

wah byk style..scary pon ado nih..