::MY LUVLY DEARIES::

Isnin, 24 Mei 2010

::UMAH BARU CAYE::

ASSALAMUALAIKUM..(",)

HEHEHEHE..aku tersenyum malam neh
terase sedikit lega (even da lagi yang menyemakkan fikiran)
sebab utamanya aku dah dapat umah baru
ALHAMDULILLAH

Umah 2 asenya dah dekat ngan tempat praktikal aku nanti
padahal aku xtau pon nak praktikal katne
siot je kan..owang len sume dah start praktikal pagi neh (24hb)
tapi aku still xsure nak g ke x kat tempat yang memang dah kompem time aku
masih mengharap yang better sebenarnya
bukan aku tamak @ memilih tapi aku perlu fikir sal tahap ekonomi aku n famili skang neh
xmampu kot nak idop ngan pinjaman PTPTN semate2
n aku xnak dah menyusahkan mama terutamanya
dah le banyak dah mama abis tuk deposit umah n jugak
tuk keperluan menghadapi praktikal
banyak kot abes duit dalam usaha aku mencari umah
huhuhu

Petang semalam memang penat yang amat
dari pagi sampai la mencecah kul 7
baru le nak beransur balik
dari pagi aku,Ms.S n Ms.W kuar mencari umah
kol sane kol cni..minyak..tol
adoiii..rabak jap duit
kos tuk mengenyangkan perot lagi
tapi berbaloi kot sebab akhirnya dapat gak umah yang bez n murah
then ciap da swimming pool g
t datang le umah aku ea..kite swim2 same

Aktiviti malam lak
karaoke!!!
dah lame kot xmelalak
ari 2 busy ngan final..then sume balik kampung
esok nak praktikal baru le da peluang nak lepas tensen
2 pon sebab ajakan seowang membe
exclassmate time diploma kat Arau dulu
ingatkan si Mr.D 2 memain..upe2nya betol lak
tambah2 T0ora2 pon nak lepas tensen coz penat training
tapi agak cdey sebab ase2nya kiteowang dah terkena
sepatutnya 1 bilik kcik tuk karaoke 2 RM30 jep
tapi kami telah dicas RM45..sungguh tidak patut
naseb le kiteowang xnak gaduh,nyaris2 jep
sebab dowang xleh nak bagi receipt yang kami mintak
see..nampak le yang lebey 2 dak kat karaoke 2 makan sendiri
giler..rugi kitowang tau..xhalal kang baru ko tau

Tapi kesimpulannya..im hepi
thanx sume membe2 ku

**KAWAN2,MINTA MAAF SANGAT SEBAB XDAPAT NAK UPDATE BLOG SELALU.SKANG NI MEMANG BUSY..TENGAH MENCOBA TUK MEMBALANCEKAN KEHIDUPAN YANG TERUMBANG-AMBING.PRAY 4 ME OKE,PLEASHH!!!..=)**

www.tips-fb.com

0 ulasan: