::MY LUVLY DEARIES::

Isnin, 24 Mei 2010

::PETANG YANG KELAM::

ASSALAMUALAIKUM

Arggghhhhhhh..=(
semalam gembire lum tentu ari neh pon gembire
pagi tadi oke..epi,sume cam bez jep

Petang..bad!!!
memula oke jep jenjalan sowang2 kat kompleks PKNS
g alter suar nak pakai time praktikal
dah puas melilau tengok benda yang xmampu dibeli
aku balik..jugak sensowang..huhu

**Neh pelangi a.k.a rainbow yang aku jpe time balik dari mencari umah semalam
cam tau2 ati aku time 2 epi..colourful sebab dah dapat cari umah yang sesuai

Tapi ari neh???
bile dah sampai umah..tetibe dapat 1 sms
dari Ms.A..yang sepatutnya jadi bakal housemate aku
dia kate tuan umah suh dia pindah gak
means aku n Ms.S pon xleh lah menyewa di situ
baru jep gtau mama tadi dah dapat umah yang murah
aleh2 kena cari umah len
canne neh??
tensen!!!!!!!!!!


**YA ALLAH KAU PERMUDAHKANLAH PERJALANANKU,TUNJUKKAN AKU YANG TERBAIK TUK DIRIKU.SESUNGGUHNYA AKU HAMPIR REBAH KECEWA KINI.**

www.tips-fb.com

1 ulasan:

Penulis Rindu berkata...

salam ziarah dimalam yang gelap, diiringi bunyi bunyian cangkerik