::MY LUVLY DEARIES::

Sabtu, 22 Mei 2010

:: HEHEHE ::

Assalamualaikum sume!!!!!

Hehe..lame xupdate (seminggu je pon)
agak2 da x yang wndu aku eh???
wondering sowang2 lerr..

Dah hampir bersawang dah blog ku cayunk neh kan??
ke sebenarnya dah bersawang?berhabuk??
bese la..dah balik kampung ne da kesah dah ngan internet neh
bukan xpenting tapi masa yang suntuk rasenya bek le abeskan ngan famili kan??
dah le cuti sem jap je
malas tul nak datang cni balik then start praktikal
lum da mood g nak start..canne neh??
da spe2 ley tolong aku x???
windu kat famili pon asenya lum abes g
xsempat pon nak g melawat baby QIS
sowi yea CikJue n PakChu..t balik lagi sekali ore g tengok baby oke
nak sembang2 ngan mama n adeq pon lum abes g
tetibe windu balik kat dowang
windu nak men badminton ngan Haikal
windu nak ketuk2 Pikah n banyak lagi la
windu nak meet n stori mori ngan membe2 skolah pon lum tertunai g
sempat kuar jap je ngan EcahSan a.k.a EcahMenya


Emm..biar la yang 2 dulu
da 1 prob yang perlu d settle segera
RUMAH!!!
aku lum dapat g mencari umah baru padahal end of this month dah wajib kuar
canne neh??
da sespe sudi tolong..aku juz kalau leh nak umah tuk 3 owang
rent xlebey RM500 @ bilik tuk 2 owang rent xlebey RM400
lokasi kalau leh kat batu 3 shah alam, senang nak gerak mane2
sebab sane da train n aku kan xde transport..huhu
da ke sesape sudi tolong???..=(
pleashhh..HELP ME

**EVEN PERJALANAN DARI KELATE-SHAH ALAM TERSANGAT LE PENAT TAPI STILL DA YANG MANIS TUK DIKENANG..HOPE ALLAH WILL OPEN MY HEART**

www.tips-fb.com

0 ulasan: