::MY LUVLY DEARIES::

Khamis, 6 Mei 2010

:: HARI SEMALAM YANG... ::

ASSALAMUALAIKUM..

Semalam..aku seat paper Real Estate *sangat tidak ske
semalam..aku deposit duit nak bayar bill tenet
alih..maybank curik tuk pe benda ntah, aku pon xpaham *memang aku angin
dah le ujung2 sem neh..mana nak cekau g duit
adoii..mama2 help akak
tapi segan dah nak mintak ngan mama
ari 2 baru jep mintak tuk beli tiket balik
bila la aku nak keje neh???

Pagi yg gelap kini sudah terang
Aku adik mu dan engkau abang
Ku amat merindui kan mu
Pagi yg gelap kini sudah terang
Aku adik mu dan engkau abang
Ingin ku ulang kemasa dulu

Semalam tros mood xelok
on lappy..malas nak blog walking lak
FB pon jauh2 gak,malas nak layan
sowi eh rakan2 blog..ari neh pon mood still xelok
tetibe aku ase nak kuar jauh2 dari umah neh
nyampah stay cni lame2
tetibe skang aku ase sume owang selfish
fake fwenship!!!!!
menci la..aku windu geng DEWO
tQ Nadiah n Yayan *sudi layan feeling saye jap semalam

Tapi sib bek semalam tingat yang aku da upload cite CINDERELLA BLUES
dah lame tingin nak tengok
time men kat tv aku jual mahal
bile sume ozmate cakap bez baru terhegeh2 nak nengok
gler kuat aku gelak sowang2 dalam bilik
bez nengok Awal,encem kan dia..hehe
memang bez r cite 2 wat aku gelak2
tapi pas abez cite 2 lonely la balik
xmo layan manyak2 feel xbez neh
tros aku pon zzzzzz

Even mood xelok..aku nak kuar gak japg
hirup udare kat luar jap
nak cari umah baru tuk next sem
doakan aku berjaye menemui sinar baru..ngee
umah baru der

www.tips-fb.com

2 ulasan:

Nutasyah berkata...

OOMMGG!! Kak lepor dah malas nak online???Power nyer kuasa exam smpi leh buat kak lepor saya tak mau blog walking...running nk??hikhik

Unknown berkata...

amboi3..kak nur
kutuk nampak
sy mmg ske ngn exam oke

jum dh stat running blk!!