::MY LUVLY DEARIES::

Jumaat, 7 Mei 2010

:: 3rd CONTEST ~ SENYUMAN PALING MENAWAN ::

Pas study abis 1 chapter *sume 7 chapter,bajet leh abis study esok la neh
tros aku on lappy yang telah accident semalam *cian my lappy,sowi dear
jenjalan dengan niat bace2 skali sampai ke daerah MISSTORA
nampak lak dia da join 1 contest
so ngan xmalunya aku pon nak join skali
bagi ilang tenseng cket
baru esok fresh tuk study
al maklum la luse last paper *ati dah nampak muke mama
sib bek tadi dah gayut ngan mama *tapi akak still windu mama

Contest neh cikCHENTA yang wat oke
sangat la bek ati beliau itu
toche2..len kali wat contest g
semoga makin murah le rezeki cikCHENTA yup..ameen!!


walau kusedari senyumanku neh xde la menawan pon
tapi berpegang pade senyuman itu 1 sedekah
aku pon tanpa malu n segan join gak contest neh
nak tau syarat2 contest,p usha blog cikCHENTA yea

Soklan cepumas dia..nape aku ske senyum???

@@@ Soklan yang agak mencabar yeap cikCHENTA..tapi for sure la tuk memanis kan wajah yang dah sememangnya manis..opps.Dari kecik g aku duk dengar senyuman adalah 1 sedekah so aku nak la pahale sedekah 2 kan..nak sedekah harta benda tidak la hamba mampu..g pon owang cakap muke aku garang..uwaaa.Diakui oleh empunya diri oke..so kena la aku senyum ngan eklasnya supaye owang xanggap aku neh sombong tau.Kawan aku penah gitau..jangan kedekut senyum coz kite xtau mungkin da yang tertawan ngan senyuman kite,mungkin dia jodoh kite dunia akhirat kan..**pray 4 dat

Oke lah..neh le gambar yang aku pilih
senyum eklas 2 tau..sedikit blur coz i ni kan pemalu
hehe
cikCHENTA sile time yea.tQ

**MENAWAN X KAWAN2..(",)

Time 2 tag..hehe
~@ misz UTHE
~@ FEZZ-ANNA
~@ NuMeeQah
~@ ANISSolala
~@ SHAH IZNAN
~@ NA0MEI
~@ HAFIZ (mr oren)


**JUM2 RERAMAI MASUK CONTEST NEH**

www.tips-fb.com

8 ulasan:

Hafiz Ajmain berkata...

hehe, thanks for tagging me :)

Unknown berkata...

Hafiz Ajmain : ur most welcome..bez tau leh tag2 owg neh

2R berkata...

hehe btol3 release tension sket kn..sma la paper kta nit 9 hb kn..huhu x sabar nk merdeka ni.bgus nye da stdy tora tak start g..arini je kuar memanjang je..pg n ptg jpg hehe..tora support terra dr dpn n blkang hehe

NuMeeQah berkata...

wow...~ cntik pic hehehe tengst tag

Unknown berkata...

Miss Tora: amboi sakan ea jaln2..terra da jenjln smlm..skang kna pulun stdy
enjoy ur jenjalan oke
tQ spport..=)

NuMeeQah: tq2..ur most welcome
join contest neh tau

utHe mauRa berkata...

nt uthe join k
pas abes paper
huhu
thx keh
:-)

Unknown berkata...

Misz Uthe: oke bebeh..bl last paper neh??ct esk last..nebes gler

ArenaBetting.com dukung fair play FIFA world cup AFSEL 2010-TUKIRAN berkata...

salam blogger..oya sobat...saya sudah pasang link blog ini diblog saya,,,di sidebar kanan..di blogroll " sahabat-sahabatku di malaysia"..pasang juga ya link blog saya,,,untuk persahabatan..terima kasih...