::MY LUVLY DEARIES::

Khamis, 29 April 2010

:: NAK BAYAR UTANG ::

Assalamualaikum..

Idea terlampau banyak sampai dah kompius xtau nak update yang mana dulu
tambah2 lak bz study n layan mukabuku..**mukabuku lebey menguasai
so last2 aku malas nak wat entry baru
sib bek da owang bek ati telah tag aku tadi
n ropa2 nya..dulu pon beliau penah tag n lum g menjawap tag beliau

Ampun kan saya yea sis FEZZ-ANNA
tonite i'll settle both tag 2 ea..i promise babe
len kali aku xwat dah pangai burok ni eh..insyaAllah

Jum kite mulakan ngan 1st tag
tag yang xtau le bile g ni
tasknya berbunyi begini yea..;

1. Go to your photo files, select the 8th photo folder.
2. Select the 8th photo in that folder.
3. Post that photo along with the story behind it.
4. Then challenge 8 blogging friend to do the same..

Oke la..wat pengetahuan sume dalam lappy aku neh memang terlalu banyak folder picture
dah agak berterabor tuk sem neh
xsempat nak meng update folder g
tapi..still aku complete kan task ini
dan picture yang agak bertuah itu adalah

~

~

~

~

~

~

~

**ehem2..jejaka2 ensem

Sib bek dalam folder ke8 neh xde pic aku
reason: dat folder spesel 4 my frens only
so logik la di atas sana adalah pic my frens
my diploma claz-mate..kos DIIA kat uitm Arau
skang pon dowang da g dekat2 ngan aku kat uitm Shah Alam neh
juz len kos n sowang jep yang duk kat uitm Segamat

Ensem x dowang2 neh??hehe
mestila yea kan..coz guys yang pakai baju melayu sangat la ensem di pandangan mate aku
neh time dinner pre-grad..time neh kitowang part 6
dah nak grad diploma
temanya..sopan kot..aku pon dah lupe
yang pasti makanan dat nite kat Hotel Putra Palace, Kangar memang enak bangat
tapi cilapnya aku duk semeja ngan dowang sume
emm..paham2 je la kalau guys yang melahap
tapi memang enjoy sangat
amek pic manyak2..tuk kenangan
n i really2 mish dat moment
life as degree student xseindah life time dip
Arau memang bez sangat..uwaaaaa..windu!!!

Oke2..fullstop!!
beralih kepada 2nd tag
baru time ptg tadi..**tQ FEZZ-ANNA coz ske tag saye

Neh adalah wasiat sis FEZZ-ANNA
emm..canne ase binatang ni eh??..
hehe..wat2 xtau lak
padahal hati lembu adalah fev aku..(",)

**NAME NYA UNCLE LOMB..(itu mengikut sia FEZZ-ANNA yea)

1. Thank & link the person that gave you the cow
oke2..tQ a lot sis FEZZ-ANNA..i like u lah coz ske tag saye..hehe

2. Bagi balik wasiat ni kat 7 bloggers yg paling active atau7 paling tak active - mari kita tengok siapa yang kena...
emm..pk lame punye,then..

~ MISZ UTHE
~ SAIEDAH
~ HAMI ASRAFF
~ NUMEEQAH
~ NUAK
~ NURUL
~ MADIHAH


3. Bagi tau diorang ni yang diorang dapat wasiat dari orang kaya kg sepening lalat...
~ Wahai rakan2 blogger ku sekalian..ketahui la kamu bahawasanya..wasiat neh telah diturunkan oleh owang kaye giler..dari daerah kg sepening lalat..**memang leh wat kite pening if mam manyak2..so,mam berpada2 yea anda sekalian

4. Cerita 3 perkara apa yg anda selalu buat sambil tgk tv
~ makan
~ wat keje skola
~ on9..lawat blog owang n lawat mukabuku

5. Bagitau 3 makanan pelik yg pernah anda makan
~ biskut cicah kuah laksa..*acu cube try test..mabeles
~ cucur udang tapi xde udang pon..*owang kedai saje nak pekena yea
~ belut goreng..*kire pelik x??hehe

6. Cuba bagitau berapa orang dah kawan anda kat FACEBOOK
~ 366..*in process nak mendelete unfamiliar person

7. Camner korang berjumpa spouse korang or pakwe or makwe...kat mana???
~ Emm..canne lak kalau xde sume 2 g..oke2,aku angap jep neh sal 1st luv aku dulu..hehe.Jumpe mrF dah lame time skola rendah g tapi start close time form4 n form5 kitowng jadi teman tapi mesra..xnak declare sebab SPM xabis g..huhu..SEKIAN KISAH CENTA ATI YANG XKESAMPAIAN

**BERAKHIR SUDAH KISAH TAG MEN-TAG..SONOK..EVEN 1ST TAG NAK 8 OWANG..KIRE HALAL JADI 6 JE LA EA..HEHE..('_')..PESANAN PENAJA,RAJIN2 KAN DIRI ANDA MENG-KLIK UNCLE NUFF N BANNER PRELOVED ITEM YEA..XOXO**

www.tips-fb.com

3 ulasan:

nich berkata...

hehehe terra... panjang nye tag ney..
gabung skali ek? hahaaha

Unknown berkata...

tau xpe..hehe
nk tag na0mei tp nengok cam fezz-anna dh tag jep na0mei

fezz-anna berkata...

ark...ark...sy suke tagging kamu kamu..hahaha sayang kamu kamu kuat2... ;p