::MY LUVLY DEARIES::

Sabtu, 1 Mei 2010

:: AKAK MENGIDAM LA MAMA ::

Assalamualaikum..(",)
Selamat hari pekerja n selamat datang MEI!!!


Act nak wat enty neh awal pagi tadi tapi mata xlarat dah
yela pas study kul 3 pagi kot..mata dah agak2 nak melabuhkan tirai
perot lak makin rancak berdondang zapin bagai..huhu
ni la yang aku xske kalau stay up
cepat jep lapo..padahal petang lum tuh dah makan nasek
canne neh??

Maybe sebab 2 la kot ramai student yang makin membesar sehat walafiat pas masok IPTA n IPTS
tul x kawan2 sekalian??..hehe
padahal saje jep nak bagi alasan sebab aku dah makin chubby..uwaaaa
tapi Alhamdulillah..seminggu neh dah turun 2kg..i like!!!
tips nya..kurangkan mam nasek n kurangkan mam malam
arap2 leh maintain camni even dah balik kampung nanti
mama tolong kurangkan masak bez2 di waktu malam
yela..mama kan keje,malam jep dia masak
tapi aku neh ne leh tahan kalau mama masak
tambah2 padprik mama memang bez..yummy!!

Act tadi nak cite sal len tapi tercite lak sal len
sowi2 oke
sebenarnya aku mengidam 1 makanan neh
sekali mam yang ex-ozmate bagi tros jatuh centa
kira cinta rase pertame la
nak tau pe???jum usha....

~

~

~

**sape leh teka apekah itu???
Ne lah tempe..sambal tempe JAWA
emm..cedap sangat2
dulu aku xske mam tempe tau
tapi sejak2 duk kat Shah Alam neh n try sambal tempe JAWA tros aku jadi fan tempe
bile lunch lauk wajib aku adalah ikan keli bakar n sambal tempe
tapi susah cket nak dapat sambal tempe yang bez
sambal tempe bese xsesedap sambal tempe JAWA
sambal tempe bese 2 aku reti la wat
tapi ala2 Jawa neh aku kureng lak
sesape yang tau da original recipe leh la share ea
leh la suh mama wat nanti..(nape mama lak yang kena neh??)
plezzz..plezzz..plezzz
dah wape ari neh xmam sambal tempe
terbayang2 kesedapannya+ikan keli+ulam+nasi panaz
emm bezkan??

Oke la..sekian dulu..mo sambung study
t malam berjumpe lagi yeap
esok aku da paper..tapi sib bek tengahari
so malam leh jimba2 di dunia blog..(",)

**TOLONG YEA SHARE RECIPENYA..N PESANAN PENAJA AS USUAL..USHA2 LA MY PRELOVED ITEM YEA..tQ..XOXO**

www.tips-fb.com

3 ulasan:

KELI OH KELI berkata...

suka ikan keli?? jom lawat blog ikan keli... :)

utHe mauRa berkata...

lme da xmkn nsi..
huhu..
ske ikan keli
ske tempe
ahhh

tbe2 lapa
haha

BUJANG SUSAH berkata...

pos la kat sini sikit..