::MY LUVLY DEARIES::

Khamis, 29 April 2010

:: ISTERI DUNIA AKHIRAT ::


Assalamualaikum

Selamat malam kawan2
mood : cdey+serabai+sebak+kusut

Black and White Graphics
huhu..lebey kurang cam2 le aku skang neh
tensen memikirkan paper pagi tadi yang begitu jauh panggang dari api
len yang kuharap len lak jadiknya
sangat tidak senang ati kot2 xley score
xnak wei..ni final sem
sem depan nak practical ngan tenangnya..**huh

2 bab tensen..fullstop!!
neh sal cdey lak
kowang tengok x rancangan JANGN TIDUR LAGI kat TV3 tadi??
itu yang wat aku cdey
tambah2 cdey bila kat umah sewa aku neh xde tv
yaAllah..even xtengok pon aku dah sebak sangat
sebak mengenangkan arwah Achik yang telah pergi
sebak mengingatkan nasib isterinya Kak Tasha n 2 puteri mereka
tambah2 sebak bila bace komen2 kat page fan SPIN
n page Abang Aie,gitarist Spin

Ramai sangat yang menyayangi arwah
aku pon sayang dia n minat sangat kat Spin
time2 skola dulu memang minat gler lagu2 Achik n Nana
sampai skang kalau g karok mesti layan lagu duet dowang
tapi pas arwah dah xde..ase dah xmo nyanyi lagu arwah
biarlah arwah tenang di alam baru
kite yang idop perlu teruskan idop
jangan asek bercdey jep
hanyan doa n al-Fatihah yang mampu dikirimkan tuk arwah
biar arwah tenang menemani arwah puteri sulungnya,Puteri Rania

**NEH KAK TASHA N ANAK2

Tapikan mesti yang tertanya2 pe kaitan sume neh ngan title entry di atas??
maybe da yang dah leh agak
2 adalah kate2 isteri arwah sendiri
dia terlalu bahagia ngan arwah sampai dia xnak cari pengganti arwah
katenya arwah terlalu baik..dari kapel sampai la ari terakhir dia
tapi Allah lebih menyayangi arwah

**SMOGA KAK TASHA TERUS TABAH MENGHADAPI DUGAAN IDOP YEA..=)

Aku kagum sangat ngan Kak Tasha
ngan ketabahan dia
aku pon kalau leh nak macam 2
trus setia
sebab aku pernah terbace bila suami isteri yang idop bahagia di dunia
dowang still leh bersama kat akhirat
**tul ke??betulkan aku if salah oke..=)
if kowang yang lum bace artikel sal pengakuan isteri arwah Achik
kowang leh usha kat sini yea
act neh bukan artikel asal yang aku bace ari tuh
tapi xjumpe lak nak cari
neh pon sib bek da owang yang nak tolong
thanx a lot kepada NUR SYAKIRAH
jumpe beliau kat FB abg Aie(gitarist SPIN)

Indahnya jika sume 2 dapat terjadi
idop bersame di dunia n akhirat
semoga aku dikurniakan ngan seowang suami yang soleh
yang leh membimbing aku n anak2 di dunia n akhirat..ameen

**JANGAN BERCDEY LAGI..REDHAKANLAH APE YANG TELAH TERJADI..MATI ITU PASTI,ITU JANJI ALLH SWT..PAS BACE JANGAN LUPE USHA2 MY PRELOVED ITEM GAK EH..(",)**

www.tips-fb.com

7 ulasan:

NuMeeQah berkata...

saya pun mau suami yg soleh gak...mo stia dgn dia je...~

nich berkata...

pernah gak dengar..
pasal suami di akhirat tu..
kalau berpisah mati mereka akan suami isteri jugak di akhirat..
waallahualam.. dengan syarat suami/isteri tu adelah yang terakhir dalam hidup dia..
contoh nye kalau kahwin dua.. yang kedua tu akan jadi milik nye nnti..
wallahualam.

sedih entri ney miss terra.. huhu

Unknown berkata...

NuMeeQah: insyaAllah tuhan akn makbulkan doa kite..doa la salu pas solat.

Bujang Susah: w'salam..tQ sgt sudi mlawat n mmbace blog yg xsberape neh..tQ d atas ingatan n panduan

NichKhun: cdey ke??xmo cdey2 dh..sy pon xmo menangisi yg tlah pegi

yup..sy pon dgr cm2..suami isteri yg trakhir..insyaAllah jdoh hngga akhirat..ameen

Tanpa Nama berkata...

semoga arwah aman disana.....
al-fatihaht

Tanpa Nama berkata...

jenjalan sambil commnet ...
pesal chat box x muncull ..
nak dpt isteri cam ni bleh ?

2R berkata...

tabah nye wife acik tu..ye la acik dlu pn mana ada gosip yg pelik3 kn spjg dia jd artis..mmg acik tu mmg husband yg baik le..moga3 rohnye sentiasa d cucuri rahmat.amin

Unknown berkata...

nuak: xtau le sal pe xmo muncul,,ngda suh komen la kot..hehe
insyaAllah leh dpt if awk leh jd hubby yg bek..yg mmbhgiakan isteri spnjg hayat awk

misstora: a'ah kan..arwah ant artis yg clear..popular bkn sbb kontroversi
sbb 2 rmai syg kan arwah