::MY LUVLY DEARIES::

Selasa, 27 April 2010

:: LUCKY 50TH ::(",)


Assalamualaikum..=)

Penat study..arap2 pe yang dibace masok le dalam ingatan
jangan nak jawap esok pagi sume berterabor
pray 4 me oke kawan2..**im begging..huhu

Mama kate dah Maghrib xelok study
tapi mama xkate lak xelok on9
tapi kena solat dulu oke
hehe..so,aku ase nak buke blog tadi
upenya dah lebih 50 follower..=)
alhamdulillah..makin meriah la kan
ske2

Seperti dijanjikan..da adiah spesel tuk da lucky 50th
mesti kena introduce dat person dulukan
neh da pic yang aku curik kat blog beliau..(sowi nurul xsempat nak mintak)
**shantek x beliau??
thanx nurul kerana menyudikan diri jadi follower saye..=)

Dan seperti yang tlah dijanjikan
haishh..aku neh memg ske berjanjikan???
xpe..slagi ditunaikan xmengapakan??
owang yang mungkir janji tuh xelok..munafiq tau
aku pon memang pantang ngan golongan tersebut
jap2..terlebey sudah
act nak gtau sal adiah
korang agak apekah adiah itu??

Okela..saye nak sis nurul yang pilih sendiri oke
sebenarnya aku nak bagi 40% less
salunya aku bagi kat sesape yang sambot bfday je tau
tapi ari neh aku nak bagi kat my lucky 50th neh
40% less tuk any item yang aku jual oke
tapi new item only bukan tuk preloved item

Tapi nak say sorry gak coz entry sal item yang aku jual neh berada nun jauh di belakang
so terpakse la sis nurul explore cket eh..xpekan???

Once again..CONGRATES SIS NURUL
I LAP U LAH!!!..(",)


**FOLLOWER YANG LEN JANGAN BERMURAM COZ XDAPAT 40% LESS, ANDA STILL DAPAT 20% LESS EVEN 4 DA 1ST ITEM OKE..BCOZ I SAID SO..HEHE**

www.tips-fb.com

4 ulasan:

NuMeeQah berkata...

gudluck exm...hope dpt jwb sok dgn hati yg tenang n senang..~

Nutasyah berkata...

kak lepor!

Kita tak study sangat SM nie..mari kita bertafakur banyak bahwa soalan spots akan masuk!!

Amin~

Hafiz Ajmain berkata...

all the best :)

Unknown berkata...

NuMeeQah n Hafiz Ajmain: thnx a lot my dear fwen..but sgt frust ngan paper td..kusut

CiKembong: nmpaknya spots kte trsasar..cnne ni kaknur..tkot!!!