::MY LUVLY DEARIES::

Selasa, 28 September 2010

::MISZTERRA PON SIBUK NAK BERTUNANG::

Girls Myspace Comments
ASSALAMUALAIKUM SUME..

Wahhhh.. dah wape ari aku x update neh?? Maap la kekawan yang datang menjenguk 2 3 ari neh x de pape cite baru yang mampu aku tepek kat sini. Bukannya x de cite.. banyak sebenarnya sampai x tau nak cite yang mana dulu. Tambah2 lak internet kat umah dah kena potong LAGI SEKALI. Aku pon x tau pe kena ngan P1.. lum sampai due dah potong (hangin tol aku semalam). Nak update kat opis cam x sempat lak.. bos tetibe bagi keje mentang2 la next week minggu last aku praktikal (kompen nak suh kitowang ciapkan sume sebab nanti dah x de sape nak tolong dia kan??). Even pagi neh amat la x bez sampai mood nak sms ngan encek BF pon ilang (gare2 selipar putus + opis yang panas sebab bateri remote control dah abes).
Dah2.. melalut lebih2 lak.. kuikuikui (camni la owang gian nak menulis). Betol ke aku nak tunang neh? Alahai.. baru sebulan kot aku ngan encek BF in relationship. Cepat kan2? Gelojoh x kitowang? Lantak la kan.. lagi cepat kan lagi afdhal kan?
Hehe.. sile abaikan ayat2 merepek+berangan d atas yeap. Bertunang? Tunggu aku dapat keje dulu yeap. Tunggu encek BF da abes degree kot.. wahhh macam lambat jep lagi. x mo tunggu dia abes study, lambat sangat (mode gatal+gedix). Act aku sedikit bengang ngan abang angkat aku. Dah bertunang x gitau aku.. cedey jep rase (x de la cedey sangat pon.. hehe). Aku ngan abang angkat tu pon sebenarnya dah lame lost contact.. jumpe FB dia, juz add jep, bertegur ngan dia pon x (malu kot2 la dia dah x ingat aku kan?).
Last week time godek2 FB tetibe mate aku nampak profile pic dia dah tukar camni;
~
~
~
~
~

Waaaa.. jelez2. Nak tunang gak ;-)
Hehe.. gatai lak. Alhamdulillah, dah sampai seru dia kot. Hopefully ke jinjang pelamin n kekal bahagia selama2 nya to Amir Syazwan n tunang beliau :) Pssst2.. baju yang pompuan tu pakai canteq kan?? Dah leh wat baju akad nikah lak aku ase. Oke2.. borim dah ni, keje kat opis dah siap n bos lak x de. Encek BF.. bile kite nak tunang neh?(blushing.. ngee). Nak balik awal, nak g release tensen kat S.A.

p/s: Encek BF, HEPI ANNIVERSARY.. im hurting, i meant it :(


www.tips-fb.com

2 ulasan:

Notami berkata...

salam..misz terra pon x sabar nk brtunang ke? hehe =)

Unknown berkata...

notami: salam.. alahai, x la notami.. study pon lum abes g mnyak mende kna pk dulu.. kna cr kje n da ckop saving br ley pk sal tunang :)