::MY LUVLY DEARIES::

Selasa, 7 September 2010

::KESAH KAD RAYA::

Girls Myspace Comments
ASSALAMUALAIKUM :)

Waaaahhhh.. =) Ase hepi sesangat ari neh sebab malam neh nak balik Kelate!!! Yeayy.. sape mau ikot?? Tambah epi dapat shopping tudung/shawls kat downtown Cheras (tengs awak, len kali nak mam cam semalam g tau). Kowang dah beli ke tudung raye?? Yang x beli jangan cedey2 oke.. pakai jep yang dah sedia ada eh, aku beli sebab x de g tudung kaler oren n shawl kaler itam (alasan kan??).
Oke2.. kite berbalik kepada tajuk entry yea, KAD RAYA!! Kowang2 da dapat kad raye x tahun neh? Aku?? Kompem la x kan.. tunggu gak encek BF bagi kan, tapi hampeh (sowi wak, termengumpat lak). Sebenarnya nak cite sal aku kena dera neh.. Kowang penah tulis sampai 31 keping kad raye dalam mase 1 malam x?? 2 la yang aku kena wat ari Jumaat lepas tau x?? Nak patah ase tangan neh tapi 2 la kerna sayang kuturutkan (sile lempang laju2 sebab tahap gedix2 makin melampau2 skang). Aku sekadar tolong encek BF tuliskan kad raye tuk peserta2 contest dia.. CONTEST KAD RAYA & KENANGAN SILAM.
Kite layan picca la pulak eh.. malas nak cite banyak2, penat bulan pose neh.

Name list peserta ngan alamat masing2 tapi neh x complete lagi coz da yang lum send dowang nya alamat.
Neh kad yang lum di godek2.. lum ciap lagi neh.
Yeahhh.. done!! Kul 4 pagi akhirnya ciap.. date pon dah tukar.. hoho (penat tangan neh menulis)
Tulisan aku x de la canteq, nak karang2 ayat pon x reti so aku follow jep contoh dari encek BF. Maap la if yang dapat kad neh sume ase tulisan aku buruk eh..=) 5 peserta bertuah pon dah dipilih tapi aku pon x sure sangat sape yang encek BF pilih, aku juz bagi suggestion jep. So, sabar2 la kowang tunggu kad 2 sampai umah kowang eh.
Even x dapat kad raye yang betol aku still dapat banyak kad raye kat FB.. kat blog neh pon dapat gak. Jum tengok kad raye yang aku dapat dari kawan2 blogger len.


Neh dari MIERA.. tengs sayunk!! Selamat Hari Raye n maaf zahir batin gak tau.
N 1 lagi kad raye:
Kad raye neh lak dari EPAA CHENTA.. tengs gak sweetie!! Selamat Hari Raye :)


Emm.. sungguh rajen dowang2 neh create kad eh.. Aku x sure la sempat ke x nak create kad raye.. niat 2 dah da tunggu kerajinan jep.. hohohoho.Even kite sume neh x penah jumpe, aku arap hubungan silaturrahim antara kite ni akan terus kekal n mendapat keberkatanNya.


Last picca ~
~
~
~
~
~

Motif: gedix2 di McD

p/s: SELAMAT HARI RAYE SUME.. AMPUN MAAP DIPOHON YEA.. 0-0, pade yang pulang ke kampung 2 hati2 di jalan raye tau. Jangan membazir gak n jangan gelojoh time makan juadah raye, bersederhana itu lebih dituntut dalam Islam.


www.tips-fb.com

4 ulasan:

Unknown berkata...

selamat hari raye pd awk juge!!! selamat bergembira mkn ketupat, rendang, lemang n kuih raye!! (^_^)

FyZa berkata...

wah nk blik klntn dah ye mlm nie..fyza doakan kamus lmt smpai..selamat hari raya aidilfitri..;)

Unknown berkata...

zyra n fyza: tengs sayunkness sume..:)
x sbr neh nk blk raye.. nk mam puas2 t raye..
kamu gak.. selamat ari raye yeap

cekkeya berkata...

Hye, saya sudah terima kad raya yg awak tulis tuh. Yang tulisan berjela tuh kan? Cantik dan thanx a lot eh ;)